1396-10-26 17:56
1159
0
49189

نماینده شرق گلستان شهر کلاله را از قلم انداخت/ دومینوی رقابیتی بین نماینده و شهرداری و شورای شهر کلاله

از قلم انداختن شهرداری شهر کلاله در نامه های تسلیمی جهت دریافت امکانات سخت افزاری و اعتباری از سوی نماینده شرق گلستان این تصور را به وجود می اورد که دومینوی رقابیتی بین شهرداری، شورای شهر و نماینده شرق گلستان وجود دارد که ضرر آن متوجه مردم می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار و تصاویری مبنی بر حضور اعضای شورا و شهرداری شهرستان های مینودشت، گالیکش، شهر فراغی و مراوه تپه به همراه شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بودیم.

kalalekhabar ir 5

با توجه به اینکه شرق گلستان شامل شهرهای مینودشت، گالیکش، کلاله، شهر فراغی و مراوه تپه است، نبود اعضای شورای شهر و شهرداری کلاله در این جلسه نکته ابهام بسیاری از مردم بود که به خودی خود با قضاوت های اولیه وجود نوعی تنش در بین نماینده و اعضای شورا و شهرداری شهر کلاله را نشان می داد.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 4

فارغ از اینکه اعضای شورای شهر و شهرداری کلاله برای این جلسه دعوت شده اند یا نه و آیا خود اعضای شورای شهر و شهرداری کلاله از رفتن به این جلسه خوداری کرده اند؛ اقدام دیگر نماینده شرق گلستان در راستای تامین امکانات سخت افزاری واعتبارات برای شهرهای یاد شده و از قلم انداختن شهر کلاله در نوع خود چالشی دیگر را ایجاد می کند که به تبع آن مردم شهر کلاله متوجه ضرر آن می شوند.

kalalekhabar ir 6

kalalekhabar ir 7

kalalekhabar ir 8

kalalekhabar ir 3

چندی پیش شاهد انتشار پیام تبریکی منتسب به سید نجیب حسینی نماینده سابق شرق گلستان بودیم که متاسفانه در این نامه از شهرستان های کلاله و مراوه تپه یادی نشده بود(ما نیز این اقدام را تایید نمی کنیم) و این امر باعث سو استفاده سیاسی برخی از طرفدارن غراوی شد.

kalalekhabar ir 2

این سوال پیش خواهد آمد که اقدام جدید نماینده شرق گلستان چه توفیری با اقدام سید نجیب حسینی دارد؟ وی نمانده سابق شرق گلستان بوده ولی غراوی نماینده حال حاضر شرق گلستان است و عنوان نماینده مردم را با خود به یدک می کشد!

با فرض اینکه شورای شهر و شهرداری کلاله از حضور در این جلسه امتناع کرده اند، باز هم چیزی از مسئولیت نماینده شرق گلستان در قبال مردم شهر کلاله کم نمی شود و این نماینده می توانست همان درخواست را برای شهر کلاله داشته باشد.

همانطور که در گذشته و در شورا و شهرداری قبل نیز شاهد آن بودیم، مسلما برخی از اعتبارات و امکانات از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداری ها واگذار می شود و آگاهی نمایندگان از این موضوع در برخی موارد موجب نوعی پیش دستی از سوی آنها می شود که نتیجه آن تشکیل جلسات با حضور متقاضیان با مسئولین ذیربط می شود.

با این تفاسیر و اگر قرار بود این امکانات و اعتبارات به شهرداری ها واگذار شود و یا حتی با نامه نماینده شرق گلستان نیز به واگذاری موارد خواسته، امیدی نبود، می طلبید که نماینده شرق گلستان در کنار زیرکی، سیاست را هم آمیخته اقدامات خود می کرد تا شهر کلاله از این لطف بی نصیب نمی ماند تا به واسطه این اقدام نوعی دومینوی رقابتی بین نماینده و شورا و شهرداری کلاله، تصور نمی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.