1396-09-20 17:33
1330
0
47672
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان؛

استاندار گلستان اجازه حضور فتنه گران در دانشگاه ها را ندهد

متاسفانه به جای آنکه هدف دانشگاه ها، آشنایی با عوامل فتنه و شناختن آنها به دانشجویان باشد، دانشگاه ها به حیاط خلوتی برای آنها تبدیل شده تا از تریبون مقدس دانشگاه جهت اهداف شوم شان استفاده کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ یکی از مسائل اساسی و پیچ های تاریخی که طی این سالها کشور با آن روبه رو بوده است موضوع فتنه های سال ۸۷ و ۸۸ بوده که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از آن به سلامت عبور کرده ایم و در هر دو مورد نقش دانشجو و دانشگاهیان بدون شک نقش اساسی و تاثیر گذاری بوده است؛ چه در مورد سال ۷۸ که معروف به فتنه کوی دانشگاه است و چه در سال ۸۸ که چندین دانشجو نقش اساسی در شروع تجمعاا و هتک حرمت های عاشورای آن سال را داشتند.

استان گلستان نیز جزو استان هایی بوده است که با توجه به سابقه و حضور افراد مختلف، در آن ایام جزو استانهای هدف فتنه گران مشخص شده بود و حساب ویژه ای روی آن باز کرده بودند که توسط حضور همه جانبه نیروهای انقلابی و بسیجی مانع از گسترش آن شد.

اما بعد از گذشت حدودا ۸ سال از آن موضوع عده ای در دانشگاه های استان اقدام به روشن کردن آتش فتنه در دانشگاه ها کرده اند، که دعوت از حسین رفعتی( فعال میدانی فتنه ۸۸ در گرگان ) در دانشگاه فرهنگیان و غلامرضا ظریفیان( فعال فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ ) از جمله موارد آن است.که به لطف خدا سخنرانی حسین رفعتی با پیگیری های مجدانه دستگاه های مختلف لغو گردید.

از جمله اهداف دیگر این افراد، تحت فشار قرار دادن استاندار جدید استان، جناب آقای دکتر هاشمی است، زیرا ایشان جزو چهره های اعتدالی بوده و همواره مخالف حضور این افراد در دانشگاه ها بوده است، به همین منظور آنها این برنامه را دارند تا دوقطبی کاذبی بین اصلاح طلبان افراطی و مجموعه استانداری دولت تدبیر و امید بوجود آورند.
برای همین منظور از استاندار محترم به عنوان دبیر شورای تامین استان، معاون سیاسی امنیتی ایشان و دادستان مرکز استان خواهشمندم اجازه حضور این افراد را به مجموعه پاک دانشگاهی ندهند.

متاسفانه به جای آنکه هدف دانشگاه ها، آشنایی با عوامل فتنه و شناختن آنها به دانشجویان باشد، دانشگاه ها به حیاط خلوتی برای آنها تبدیل شده تا از تریبون مقدس دانشگاه جهت اهداف شوم شان استفاده کنند.

اما هم مسئولین دانشگاه ها و هم خود این افراد باید بدانند در دانشگاه ها هنوز هم دانشجویان بسیجی و انقلابی هستند تا به حرف مقتدای خود جامه عمل بپوشانند و حساسیت خود را به فتنه و فتنه گران نشان دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.