1396-09-20 06:50
1120
0
47649
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها:

دادن تریبون بیت المال به فتنه گران جفا به خون شهداست/ مراسمات دانشگاهی باید به صورت دو طرفه برگزار شود

مسئول نهاد رهبری در دانشگاهها با گرامیداشت یاد شهدا با در اختیار قرار گرفتن تریبون بیت المال و نظام در اختیار فتنه گران انتقاد و تاکید کرد باید این مراسمان به صورت کرسی و یا میزگرد برگزار شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ حجت الاسلام مازندرانی در مراسم تجلیل و تکریم از خانواده های شهدای مدافع حرم استان گلستان اظهار کرد: اگر همه ما به این سوال پاسخ دهیم که چرا عده ای در راه خدا شهید شدند و پیام آنان و رسالتشان چیست؟! بعد می توانیم به وظیفه خود در قبال آنان عمل کنیم .

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: وقتی رهبری آتش به اختیار را برای دانشجویان مطرح کردند بر اساس دستورات دینی و آیه شریفه «کلهم راع و کلکم مسئول» بوده است.

وی افزود: امر به معروف مثل نماز و روزه واجب است و باید بر اساس منطق و پرهیز از هرج و مرج فراگیر شود.

وی بیان کرد: این روزها متاسفانه خبرهایی از دانشگاهها به گوش می رسد که موجب تعجب و شرمساری است.

حجت الاسلام مازندرانی ادامه داد: با وجودی این که رهبر انقلاب اینقدر بر مسئله فتنه تاکید کردند و هدف این افراد نابودی کل نظام بود ولی برخی نمی خواهند بفهمند و خود را به نفهمی می زنند و واقعا این افراد چگونه می توانند در پیشگاه شهدا پاسخ گو باشند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاههای استان گفت: مسئولین دانشگاه باید جواب دهند که چه معنا دارد تریبون بیت المال در اختیار این افراد قرار گیرد و با سخنان خود آب به آسیاب دشمن بریزند

وی افزود: این افراد لیاقت و شایستگی برخی مسئولیتها را ندارند که بخواهند برای ما تصمیمی بگیرند.

وی افزود: این افراد چطور می توانند سرشان را جلوی خانواده شهدا بالا بگیرند؟!چرا که وقتی انسان به روی خانواده شهدا نگاه می کند متاثر و شرمنده می شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای استان تصریح کرد: چرا افراد در دانشگاهها به صورت یک طرفه می آیند و سخن می گویند؟ باید این جلسات همان طور که رهبری هم به آن اشاره کردند به صورت میزگرد و کرسی برگزار شود که پاسخ حرفهایی که می زنند را هم دریافت کنند .

وی برگشت فتنه گران به مدیریتها را محال خواند و گفت: فتنه گران و حامیانشان بدانند که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.