1396-09-19 17:36
790
0
47635
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

برخلاف اقدام سخیف ترامپ، دهه آینده، دهه اسلامگرایی جهانی خواهد بود/ قدس پایتخت همیشگی فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در راستای محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌ آویو به بیت‌المقدس گفت: برخلاف اقدام سخیف ترامپ، دهه آینده، دهه اسلامگرایی جهانی خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌ الاسلام احمد رضا احمدی با گرامیداشت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهارکرد: برخلاف اقدام سخیف ترامپ، دهه آینده، دهه اسلامگرایی جهانی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه قدس همچنان پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود، تصریح کرد: اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌‌آویو به بیت‌المقدس را محکوم می‌کنیم و قدس همچنان پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اقدام سخیف و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا را در به ‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: به ‌رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌ عنوان پایتخت رژیم کودک‌ کش صهیونیستی توسط ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا باعث شد که فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و‌ ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی ایجاد شود اما این فتنه بطور طبیعی امت اسلام را بیدارتر خواهد کرد تا با وحدت و انسجام بیشتر دشمن تاریخی اسلام را متنبه سازند و اسلام را جهانی کند و هرگز در این تردیدی نیست که به اراده الهی و همت مردم حکومت عدل الهی تحقق خواهد یافت و ظلم و ستم نابود خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه امّت اسلامی و استکبار ستیزان و آزادی‌خواهان عالم ادامه خواهد یافت، ابراز کرد: اینکه این اقدام وقیحانه رئیس‌جمهور آمریکا از سوی کشورهای اسلام و برخی از ملل و دولت جهانی محکوم شد جای بسی امید است که مردم مظلوم فلسطین بعد بیش از 70 سال مبارزه فلسطین بدون صهیونیست را تجربه کند و این امر حتما محقق خواهد شد زیرا این نوید الهی است. ""ونرید ان نمن علی الذینالستضعفوا فی‌الارض..."

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه اقدام شیطان بزرگ در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و یادآور شد: قدس شریف، پایتخت همیشگی فلسطین است و اولین قبله‌ی مسلمین جهان محسوب می‌شود.

وی اقدام بی‌شرمانه رئیس‌جمهور آمریکا را در راستای اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: به مدد الهی نقشه‌ی شوم مستکبران را نقش بر آب خواهیم کرد و با تدبر در وعده‌ی الهی، تردیدی نیست که به زودی فلسطین آزاد خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است ، تصریح کرد: آمریکا با این اقدام ابلهانه خود در حقیقت به دنبال این بود که جایگاه متزلزل غده سرطانی اسرائیل را تثبیت کند که در واقع، گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برداشت و ناخواسته خدمتی به تحقق آرمان فلسطین کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امید است افرادی که هنوز در تفرعون بودن دولت آمریکا تردید دارند و از روی بی‌بصیرتی و بلاهت نظامی اسلامی ایران را در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان از جمله مردم مظلوم فلسطین مذمت می‌ کنند و یا از سرکج فهمی مقهور قدرت آمریکا هستند و مبارزه با استکبار جهانی را غیر لازم می‌دانند از خواب خرگوشی بیدار شوند و ببینند که شیطان بزرگ در ظلم و ستم در اوج بیرحمی و تجاوز و تعدی قرار گرفته و تصمیمات جنون واری گرفته تا صهیونیست‌ ها پایتخت خود را در خانه و مامن اعتقادی مردم فلسطین منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا مستکبر جهانی است، ابرازکرد: اگر کسی هنوز آمریکا را مستکبر نمی‌ داند پایه‌ های اعتقادی‌ اش مبتنی بر قرآن شکل نگرفته و از پیامبر اسلام و رسالت آن حضرت فرسنگ‌ها فاصله دارد.

احمدی در خصوص رجزخوانی‌های ترامپ گفت: ترامپ عربده کشی می‌کند زیرا منطق و قدرت حقیقی ندارد و زورمداران در وقتی اوج حقارت واقع می‌شوند رجزهای غیر عادی سرمی دهند وقتی مستاصل می‌شوند و عربده می‌کشند تا وانمود کنند که نترسیده‌اند بعد اینکه داعش خون آشام که دست‌ پروده آمریکا و اسراییل از کشور اسلامی عراق پاکسازی شد و در سوریه نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد خود را در اوج خفت دید و افکار جهانی به قدرت اسلام و مسلمانان پی برد و از همه مهمتر توجه جهانی به مجاهدت سردار سلیمانی به عنوان نمادی از مسلمان مجاهد که در منطقه نقش آفرید و به نامه آمریکایی بی‌اعتنایی کرد این را برای خود ننگ دانست و لذا ترجیح داد با چنین تصمیم سخیف و زشتی افکار جهانی را از قدرت مسلمانان منحرف سازد که البته ناخواسته دنیا متوجه قدرت اسلام گردید و به تعبیری می توان ادعا کرد که بیداری اسلامی اتفاق افتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: شکی نیست که با این تصمیم زشت ترامپ در دهه آینده اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی جای اسلام هراسی را در جهان  پر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.