1396-07-25 13:02
1148
0
45386
دبیر بسیج اساتید گلستان:

سخنان سخیف رئیس جمهور ابله آمریکا حاصل یک برنامه مدون است/ دانشگاهیان پشت سپاه ایستاده اند

دبیر بسیج اساتید استان گلستان گفت: سخنان سخیف و دون مایه رئیس جمهور ابله آمریکا حاصل یک برنامه مدون و از قبل برنامه ریزی شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ ابراهیم مهقانی، دبیر مجمع بسیج اساتید گلستان در تجمع اعتراضی دانشگاهیان گرگانی نسبت به سخنان سخیف ترامپ، گفت: سخنان سخیفانه ای که اخیرا رئیس جمهور ابله آمریکا اعلام کردند حاصل یک برنامه مدون و از قبل برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مواضع فکاهی ترامپ حاصل رویارویی دو گفتمان جهانی است که اولین آن گفتمان روز و زر و زیور و حیله و نیرنگ به سردمداری آمریکاست و گفتمان دوم گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان جوشش ملت ها، دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم است.

مهقانی متذکر شد: مباحث سخیفانه ترامپ دیوانه در مورد فرزند و مولود انقلاب یعنی سپاه پاسداران نشانه استیصال دولت آمریکا در مقابل جبهه مقاومت است.

دبیر کجکع بسیج اساتید گلستان گفت: همه جهان شاهد پیروزی های جبهه مقاومت و ایستادگی ملت ها در اقصی نقاط دنیاست امروز آمریکا نیک می داند که چه نظامی پشت سر ملت های مظلوم و ستم دیده است و تاب این ایستادگی را ندارد.

ابراهیم مهقانی تأکید کرد: امروز تمامی دانشگاهیان گرگانی از دانشگاه های دولتی گلستان، منابع طبیعی گرگان، پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی بهاران آمده اند تا بگویند مواضع آنها منطبق بر مواضع انقلاب اسلامی است و پشت سپاه به عنوان پاسدار انقلاب ایستاده اند.

گفتنی است دانشگاهیان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من الذله» نفرت و انزجار خود از مواضع خصمانه دولت آمریکا علیه انقلاب اسلامی را علنی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.