1393-07-27 19:00
699
0
4532

گروه‏های تکفیری با پول نفت سعودی‏ ها حمایت می‏ شوند / حکم اعدام شیخ نمر به طور قطع ، ریشه در نفاق دارد

آیت ‏الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی ‏فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، مخالفت خود را با صدور حکم شیخ نمر باقرالنمر، روحانی برجسته شیعه عربستان، اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دفتر نماینده ولی‏ فقیه در استان گلستان ، آیت ‏الله نورمفیدی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و مبلغین شهرستان گرگان، بر لغو این حکم، تاکید کرد.

نماینده ولی‏ فقیه در استان گلستان با طرح این پرسش که مگر جرم این روحانی چه بود که دستگاه قضایی آل‏ سعود، حکم اعدام وی را صادر کرد، گفت: بدون تردید، شیخ نمر در راستای حمایت از حرکت‏های اسلامی یمن، عراق، سوریه، بحرین و عربستان و مخالفت با تکفیری‏ها موضع گیری کرده بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه گروه‏های تکفیری با پول نفت سعودی‏ ها حمایت می ‏شوند، افزود: آمریکا و متحدان غربی وی برای منافع خود، گروه‏های تکفیری را راه انداخته‏ اند و با کسانی که مخالف چنین جریان‏هایی هستند به شدت برخورد می‏کنند.

وی با اشاره به وجود اماکن مقدس اسلامی در عربستان، تاکید کرد: آل‏سعود به احترام این اماکن، باید خادم‏الحرمین باشد نه اینکه گروه‏های تکفیری و آدم‏کش را به جان مسلمانان بیندازد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حکمی که دستگاه قضایی عربستان‏سعودی برای شیخ نمر صادر کرده، غیرالهی است.

آیت‏ الله نورمفیدی افزود: این حکم به طور قطع، ریشه در نفاق دارد و بدون تردید، در پشت پرده صدور چنین حکمی، دستان آغشته به خون انسان‏های بیگناه در سرزمین‏های اسلامی، قرار دارند.

به گفته وی، همه ما وظیفه داریم با چنین حکمی مخالفت کنیم و جمهوری اسلامی ایران هم باید مراتب اعتراض خود را در این زمینه بیان کند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: آل‏ سعود حق ندارد برای یک روحانی که حرف حق زده، حکم اعدام صادر کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.