1396-07-23 08:06
599
0
45279
نماینده سابق شرق گلستان:

سپاه ضامن امنيت كشور،حافظ جان و ناموس مردم است/ خواسته های ما در برجام برآورده نشود، پاسخ کوبنده می دهیم

نماینده سابق شرق گلستان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضامن امنيت كشور ،حافظ جان و ناموس مردم است. اين نهاد انقلابي از بدو پيروزي انقلاب و در همه برهه ها همواره نقش خود را به عنوان ركن ركين " امنيت ساز" ايفا كرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان در بیانه ای به سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود به روح بلند و ملكوتي امام راحل و شهداي عزيز و با سلام و آرزوي طول عمر براي رهبر شجاع و تحيت به مردم شريف ايران به ويژه استان گلستان.

سخنان سخيف و زشت ترامپ اوج دشمني و كينه دولتمردان آمريكا با مردم ايران بود به طوري كه حتي به نام خليج فارس هم رحم نكرد و براي خوش خدمتي به هم پيمانان خود از لفظي جعلي براي خليج نيلگون فارس استفاده كرد اين ياوه گوييها نشان داد كه دشمني و كينه دولت امريكا با مردم ايران و همه مظلومان جهان ادامه دارد. دولت امريكا بداند كه ملت ايران در برابر هيچ قدرتي سر تسليم فرود نياورده و نخواهد آورد و اين سخنان بي ارزش اتحاد و انسجام و پاي بندي مردم به نظام و رهبري را بيشتر خواهد كرد. برجام به عنوان يك معاهده چندجانبه و بين المللي تا زماني كه منافع مردم ايران را تامين كند به عنوان مردم متمدن و اخلاق مدار پاي بند خواهيم بود اما اگر روزي احساس كنيم خواسته های ما تامين نمي شود لحظه اي درنگ نخواهيم كرد و پاسخ كوبنده اي به آن خواهيم داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضامن امنيت كشور ،حافظ جان و ناموس مردم است. اين نهاد انقلابي از بدو پيروزي انقلاب و در همه برهه ها همواره نقش خود را به عنوان ركن ركين " امنيت ساز" ايفا كرده است. چه زيبا حضرت امام(ره) فرمودند؛اگر سپاه نبود كشور نبود.

سپاه آنچنان در راه تداوم امنيت و صيانت از كشور نقش ايفا كرده است كه هميشه مورد هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده است تا جايي كه مقام معظم رهبري فرمودند:انقلابي زيستن و انقلابي ماندن بخشي از كارنامه سپاه پاسداران است.

موضع گيري بجا و به موقع رياست محترم جمهوري نشان از اقتدار و انسجام همه اركان نظام براي مقابله با اين ياوه گوييها بود وباعث وحدت و انسجام بيشتر مردم شد كه صميمانه از ايشان تشكر مي كنم.

دولتمردان امريكا بدانند هرچه قدر با مردم ايران دشمني كنند انسجام و پاي بندي مردم نسبت به نظام و رهبري بيشتر خواهد شد.

اينجانب به عنوان خدمتگزار مردم ايران همگام با ساير هموطنان عزيز به ويژه هم استاني هاي عزيز بالاخص شرق استان از قوميتها و مذاهب مختلف ياوه گوييهاي رييس جمهور شرور امريكا را محكوم نموده و ضمن حمايت از نهاد مقدس و انقلابي سپاه لبيك گويان گوش به فرمان رهبر شجاعمان خواهيم بود و نداي ايشان را فصل الخطاب خود قرار خواهيم داد. والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

٢٢ / ٧ / ٩٦

عبدالكريم رجبي

نماينده دوره نهم مردم شريف شهرستانهاي مينودشت،كلاله،مراوه تپه و گاليكش در مجلس شوراي اسلامي

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.