1396-07-17 08:27
786
0
45027
نماینده مردم رامیان و آزادشهر :

وزارت کشور ‌برای استان گلستان استاندار بومی انتخاب کند

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: امید داریم وزارت کشور از ظرفیت بومی استان گلستان برای انتخاب استاندار بهره ببرد.

به گزارش گلستان ما، علیرضا ابراهیمی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در آزادشهر درباره انتخاب توافقات صورت گرفته برای انتخاب استاندار گلستان اظهار داشت: برای انتخاب استاندار، گزینه بومی بودن، بهترین گزینه است که به نظر می رسد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: استان گلستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی از نظر افراد باتجربه و کار آمد است که می‌توان از این ظرفیت در جایگاه استانداری استفاده کرد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی افزود: من هم یکی از حامیان استاندار فعلی بودم و معتقدم که وی به ظرفیت‌ها و چالش‌های منطقه آشنا است و می‌تواند در زمینه بهتر اقدام کند.

ابراهیمی تصریح کرد: امید داریم وزارت کشور از ظرفیت بومی استان گلستان برای انتخاب استاندار بهره ببرد و افراد توانمند بومی را برای این جایگاه انتخاب کند.

این سخنان در حالی است که براساس شنیده‌ها قرار است در جلسه هیئت دولت، استاندار جدید گلستان از میان گزینه‌های غیربومی انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.