1396-07-15 07:20
698
0
44956
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

استاندار بومی بهترین گزینه برای استانداری گلستان است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: به نظر می‌رسد در کنار گزینه‌های انتخاب استاندار، بومی بودن باید از گزینه‌های مهم و اساسی باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، قره‌جه طیار درباره حمایت وی از استاندار فعلی اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندار فعلی، بومی منطقه استان گلستان هستند، من از وی برای ماندن در جایگاه فعلی حمایت کردم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: البته استاندار فعلی یک سری برنامه‌ها و فعالیت‌های نیمه تمام در استان گلستان دارند که به نظر می‌رسد برای اتمام آن، ماندن وی مناسب است.

طیار تصریح کرد: در بین نمایندگان استان گلستان، من تنها فردی بودم که از استاندار فعلی حمایت کردم و دیگر نمایندگان مجلس دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی داشتند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتخاب استاندار به لحاظ قانونی با وزارت کشور است و فکر می‌کنم نمایندگان در تعیین استاندار نقش موثری نداشته باشند، در حال حاضر وزارت کشور برای تغییر استاندار گلستان به اجماع رسیده و هفته آینده این موضوع اعلام خواهد شد.

طیار اظهار کرد: مردم استان گلستان از مدیران، فرمانداران و استاندار انتظار برآورده شدن مطالبات به حق خود را دارند و به نظر می‌رسد بومی بودن استاندار، با توجه به اشرافیت وی به همه استان گلستان و شناخت ظرفیت‌ها و کمبودها می‌تواند در ایجاد فرصت و امکانات و جذب اعتبارات لازم موثر باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.