1396-06-30 14:55
1055
0
44332
استاد دانشگاه پیام نور مطرح کرد؛

لزوم واکنش قاطعانه دولت به تحریم هواپیمایی ایران/ برجام تجربه ای شکست خورده بود

استاد دانشگاه پیام نور درباره تحریمهای جدید هواپیمایی از سوی آمریکا گفت:نقض مکرر برجام از سوی آمریکا و سخنان ضد ایرانی ترامپ نشان ازعمق دشمنی آنان با ایران دارد و مسئولین دولتی نیز باید از موضع انفعال خارج شوند و قاطعانه عمل کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ در پی نقض مکرر برجام از سوی آمریکاییها، این بار تحریم فروش هواپیما به ایران از سوی آمریکاییها انجام شد و همان قول معروف که خرید هواپیماها صرفا کاغذی بوده جدی تر مطرح شده است.

و متاسفانه عکس العمل جدی نیز از سوی وزارتخانه ها و مقامات مسئول در این زمینه صورت نگرفته است.

در همین رابطه «دکتر اسماعیل تیموری» استاد دانشگاه در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: متاسفانه با وجود نقض های مکرر برجام مسئولین مربوطه هنوز حاضر نیستند به شکست آن اعتراف کنند و همچنان آن را برای کشور موثر می دانند و از آن دفاع می کنند.

این استاد دانشگاه پیام نور افزود: رهبر معظم در سخنان اخیر خود خط و قرمزها را مشخص کردند و گفتند برخلاف عده ای که آمریکا را گاوی می دانند که باید از آن بهره برد آن  را به گرگ تعبیر کردند که اتفاقا باید از آن دور شد.

وی ادامه داد: اجازه خرید هواپیما از مواردی است که به صراحت در بندهای برجام آمده است و نقض آن از سوی امریکاییها به همگان نشان داد که آنان واقعا به این تعهد پایبند نیستند .

وی با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل گفت: آیا آمریکاییها از این واضحتر می توانند دشمنی خود را به ما نشان دهند؟!

وی ادامه داد: به نظر من باید دولت ما نیروگاههای هسته ای فردو را راه اندازی کند و پاسخ قاطعی به این نقضهای مکرر دهد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: به نظرمی آید لازم است دولت رفتار محافظه کارانه را رها کند و با روحیه انقلابی و جهادی از حقوق کشور دفاع کند.

اسماعیلی تصریح کرد: برگزاری جشن هسته ای  که در تیرماه برگزار شد اشتباه است چرا که جشن واقعی روزی است که چیزی بدست  آوریم نه آنکه از دست بدهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.