1396-05-27 18:59
1069
0
42888
تریبونهای نمازجمعه میزبان دانشجویان انقلابی؛

استکبار ستیزی و عمل به اقتصاد مقاومتی مطالبه جدی دانشجویان از دولت

تریبونهای مختلف نمازجمعه استان امروز میزبان دانشجویان انقلابی در بیان تشریح اهداف انقلاب و مطالبه از دولت در عمل به خواسته های اساسی مردم بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، جمعی از فعالین دانشجویی به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از دانشجویان مبنی بر مطالبه گری از مسئولین در تریبون های نماز جمعه و گفتمان سازی اهداف انقلاب امروز ۶ تن از دانشجویان انقلابی، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بودند.

در شهرهای کردکوی، بندر ترکمن، علی آباد، فاضل آباد، مزرعه به ترتیب رسولی، بنی فاطمه، حاجیلری، خلف و حسین مزرعه در سخنرانی پیش از خطبه ها به بیان مطالبات مردمی و جامعه دانشگاهی پرداختند.

این دانشجویان مطالبات خود را در سه بخش اقدام دولت در رابطه با مناسک حج ابراهیمی و پیگیری هایی صورت گرفته برای فاجعه منا و اقدامات پیشگیرانه برای حج امسال و همچنین استکبار ستیزی مسئولین و تقویت روحیه خودباوری به نیروهای داخلی و تبریک هفته دولت و مطالبه از رییس جمهور و کابینه جدید در عمل به اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

گفتنی است؛ تریبون های مختلف شهرهای استان از سال قبل تا کنون به تناوب میزبان دانشجویان انقلابی بوده است و این روند در هفته های بعدی نیز در شهرهای مختلف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.