1396-04-01 12:13
1213
0
40592
بیانیه دانشگاه منابع طبیعی گرگان به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس رستاخیز جهانی امت اسلام است

روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی روز جهانی قدس را روز وحدت جهان اسلام و فریاد برعلیه ظلم صهیونیستها ی جهانی و حامیان ترورییست منطقه ای شان خواند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با صدور بیانیه ای از جامعه داشنگاهی و فرهیختگان و نخبگان  علمی جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی  به شرح ذیل می باشد:

به ‌رغم توطئه‌ چینی‌ها و سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف و برائت از رژیم غاصب ضد بشری آن هستیم.

در شرایطی که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی و آزادی ملت‌ها و حفظ تمامیت کشورها، بیش از هر مقطع تاریخی دیگر با نهادسازی‌های به اصطلاح حقوق بشری، نقاب فریب و نیرنگ بر خود کشیده‌اند، مردم مظلوم فلسطین همچنان زیر چرخ سیاست‌های دوگانه و دروغین قدرت‌های مستکبر و "امپراتوری حامی اشغالگری" متحمل ظلم، ستم، خیانت و ترور و تجاوز به سرزمین خویش است.

اینک ما اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان در حالیکه دلهایمان را در چشمة زلال شبهای قدر شستشو داده ایم و در شرایطی که کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی در کشورهای اسلامی منطقه و به دست تروریستهای تکفیری، داعش و ... هر روزه دامنه گسترده تری به خود می گیرد و اغلب کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه سکوت اختیار کرده اند.

در آستانه روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و اعلام می داریم امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و نظام جمهوری اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده است، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی خاورمیانه و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است تا انشاءا... شاهد تحقق فرموده امام راحل(ره) باشیم که فرمودند: اسرائیل باید از بین برود و انشاءا... خواهد رفت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.