1396-03-25 11:02
1358
0
40277

بیانیه تقدیر کانون تربیت اسلامی گلستان از لغو سند 2030/ امضاء حفظ استقلال فرهنگی کشور

در پی از دستور کار آموزش و پرورش خارج شدن سند آموزشی 2030 یونسکو و تاکید بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین بعنوان سندبالادستی آموزشی در کشور کانون تربیت اسلامی استان گلستان بیانیه را در باب قدردانی صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ سرانجام بعد از هفته ها اعتراض از امضا و اجرایی شدن سند 2030 توسط دولت ، شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل جلسه داد و با رای قاطع این سند به بایگانی رفت و مقرر شد استقلال فرهنگی کشور محفوظ بماند.

در پی از دستور کار آموزش و پرورش خارج شدن سند آموزشی 2030 یونسکو و تاکید بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین  بعنوان سندبالادستی آموزشی در کشور کانون تربیت اسلامی استان گلستان، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان بیانیه ای را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است.

در این متن کوتاه آمده است:

باسمه تعالی

لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم

درشب قدر خداراشاکریم که نعمت ولایت مطلقه فقیه را به ما ایرانی ها ارزانی داشت ، رهبری حکیم وفرزانه ودور اندیش ، که همیشه چندسال جلوتر وزودتر ازبقیه مردم ونخبگان آینده را می بیند ونقشه راه را ترسیم می کند و کشتی نظام اسلامی را در دریای پرتلاطم به سلامت  و مدبرانه هدایت می کند.

واین بار همچون گذشته با هوشیاری و شجاعت تمام درمقابل سندننگین 2030 موضع مقتدرانه وانقلابی گرفتند و با هشدارهای مکرر مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی و همه نخبگان ومردم را از خواب بیدار نمودند وبالطبع باموضع گیریهای صریح وشجاعانه برخی مراجع عظام تقلید من جمله ایات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی ومکاتبات و اعتراضات معلمین وفرهیختگان واساتید دانشگاهی، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و کانون تربیت اسلامی استان گلستان درسراسر کشور باعث شد امروز با رای قاطع واکثریت اعضا شورایعالی انقلاب فرهنگی از دستورکار خارج و این سند ابطال شد و مقرر شد استقلال فرهنگی کشور محفوظ بماند.

بدین وسیله ضمن تشکروقدردانی از مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید وکلیه دلسوزان و انقلابیون ومتدینین وگروههای سیاسی از اعضای محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی وشخص رئیس محترم جمهور بخاطر لغو وابطال این سند تقدیر وتشکر بعمل می اوریم.

کانون تربیت اسلامی استان گلستان - جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان

گفتنی است؛ فرهنگیان عضو کانون تربیت اسلامی گلستان در دو بیانیه جداگانه طی ماه های اخیر مخالفت قاطع خود را با اجرایی کردند سند 2030 در مدارس اعلام کرده بود که در لینک های زیر  قابل مشاهده است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.