1396-03-22 15:57
1332
0
40178
انتقاد فعال دانشجویی از برداشت غلط آتش به اختیار:

هرج و مرج و خشونت برداشت فتنه گران و داعشی های وطنی است/ دانشجویان متعهد مفهوم اشاره رهبری را فهمیدند

یکی از فعالین فرهنگی سیاسی دانشجوی گفت: آتش به اختیار بودن یعنی ادامه اهداف انقلاب بدون منتظر بودن و فرصت سوزی و برداشت هرج و مرج و خشونت از این واژه، مغلطه های فتنه گران 88 و داعشیهای وطنی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، واژه ی آتش به اختیار که از سوی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان مطرح شد مورد تفاسیر و تحلیل های گوناگون قرار گرفت و متاسفانه در این بین عناصر افراطی و آشوب طلب همان برداشتی را از سخنان رهبری کردند که خود معتقد به آن بودند و در این کشور پیاده نمودند.

در همین راستا گفتگویی با مجید نادم یکی از فعالین فرهنگی و سیاسی دانشجویی در رابطه با سخنان رهبری انجام دادیم.

نادم با انتقاد از برداشتهای غلط و مغرضانه از سخنان رهبری گفت: این روز ها برخی از غیر انقلابیون و داعشی های وطنی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیار بودن را از سوی خود تحریف می کنند و می گویند که آقا فرمان هرج و مرج در کشور را داده است در حالی که این برداشت غیر واقع و غیر منطقی میباشد.

این فعال دانشجویی افزود: مقام معظم رهبری در آن برهه ای که به سفارت عربستان حمله شد با آتش زدن و اشتباهاتی از این قبیل مخالفت کردند، حال چطور همچنین تحلیلی از سخنان آقا می شود!

وی تصریح گرد: البته انتظاری غیر از این از کسانی که هشت سال پیش، خودشان کشور را نا امن کردند و فتنه 88 را خلق کردند نمی رود.

نادم در ادامه بیان کرد: وقتی در حضور رهبر انقلاب دانشجویان نقد هایی به دستگاه های اجرایی کشور کردند، آقا ما را متوجه آن کردند که ممکن است برخی از دستگاه های اجرایی کار غلطی انجام دهند و منتظر نباشید ساختار انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت کنند،خودتان دست به کار شوید برای تولید فکر برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی.

وی در معنای واژه اختیار بودن گفت: آتش به اختیار بودن ما در قلم و در نقد های سازنده، تولید فکر در فضای واقعی کشور و فضای مجازی می باشد.

وی تاکید کرد: ما آتش به اختیاریم نه در بر هم زدن امنیت کشور بلکه در راه مبارزه با اسرائیل.

این فعال دانشجویی با اشاره به تاکیدا ت رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی،در میدانی که از جنگ نظامی سختر است، ویرانی های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی به دنبال دارد و این است معنی آتش به اختیار بودن.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.