1396-03-18 13:56
1591
0
39998
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در محکومیت حملات تروریستی تهران:

مردم ایران از این حوادث بسیار دیده اند/ خدشه ای در حرکت به سوی آرمان های امام و شهدا نخواهد خورد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان حملات تروریستی صبح دیروز افراد مسلح به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و همچنین حرم امام خمینی (ره) محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به خانواده  های شهدای حادثه تروریستی صبح دیروز مجلس و حرم حضرت امام خمینی(ره) این جنایت ضدبشری را محکوم کرد.

photo 2017 06 08 09 09 12

در این بیانیه که با عکسی معنادارو نشانه همبستگی اقوام مختلف در پایگاه رسمی اطلاع رسانی آموزش و پرورش گلستان منتشر شده است، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات تروریستی صبح دیروز افراد مسلح به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و همچنین حرم امام خمینی (ره) که به شهادت 12 تن از هموطنان و زخمی شدن بیش از 40 نفر دیگر انجامید حمله علیه کل بشریت است و عاملان آن از دین مهر و عطوفت اسلام هیچ بویی نبرده و آنان بدانند ، کشور ایران و مردم غیورآن از این حوادث بسیاردیده اند و خدشه ای در عزم راسخ آنان در حرکت به سوی آرمان های شهدا و امام راحل ایجاد نخواهد کرد.

فرهنگیان گلستان و دانش آموزان عزیز، همچون گذشته در مسیر الهی گام برداشته وتا آخرین قطره خون از ایران اسلامی دفاع خواهند نمود.

اینجانب بار دیگر ضمن محکوم نمودن این حملات تروریستی، از خداوند منان برای شهدای این حادثه طلب رحمت  و برای بازماندگان آن ها آرزوی صبر وشکیبایی دارم.

محمدرضا وطنی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.