1396-03-18 10:57
1181
0
39988
آخوند آدینه:

دشمنان و کفار از قدرت حکومت جمهوری اسلامی وحشت دارند/حادثه تروریستی تهران نشان ضعف دشمنان نظام است

امام جمعه اهل سنت پیشکمر گفت: دشمنان و کفار از قدرت حکومت جمهوری اسلامی وحشت دارند و با توجه به اینکه همه نقشه‎های خود را نقش برآب دیدند به این حرکت زشت و ظالمانه دست زدنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ محمدامین آخوندآدینه در گفت‎وگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش دشمنان نظام در حوادث تروریستی تهران اظهار داشت: این‌گونه حرکات زیبنده فرد مسلمان نیست و ما این حرکت تروریست‎ها را محکوم می‎کنیم.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر افزود: در جمهوری اسلامی ایران این‌گونه حرکات هیچ جایگاهی ندارد و همان‌طور که دیدید هیچ ترس و وحشتی در مردم ما ایجاد نکرد و مجلس شورای اسلامی در کمال آرامش به کار خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: این حرکت ناشی از فرد یا افراد مسلمان نیست بلکه کفار و ظالمان چنین حرکاتی آن هم در ماه مبارک رمضان انجام می‌دهند.

آخوند آدینه یادآور شد: دشمنان و کفار نمی‌خواهند که جمهوری اسلامی ایران قدرت حکومت خود را در اختیار مردم قرار دهند و با توجه به اینکه همه نقشه‎های خود را نقش برآب دیدند به این حرکت زشت و ظالمانه دست زدنند.

وی تاکید کرد: در جامعه ایران اسلامی هیچ فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد و همان‌طور که اسلام آنان را برادر و برابر می‌داند در نظام مقدس جمهوری اسلامی برادر یکدیگرند و این حرکات نمی‌تواند شکافی بین این برادران مسلمان ایجاد نماید.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر اظهار داشت: ما مردم ایران اسلامی چه شیعه و چه سنی این حرکت تروریستی که نشان از ضعف دشمن و متوسل شدن وی به هر حرکتی است را محکوم می‌کنیم و اعلام می‎کنیم چنین حرکاتی نمی‎تواند بین مسلمانان شیعه و سنی ایران اسلامی اختلاف ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.