1396-03-14 08:56
973
0
39824
امام جمعه سرخنکلاته:

سندی که با اساس اسلام مغایرت دارد نباید در کشور اجراء شود / سند2030 مصداق عینی نفوذ است

امام جمعه سرخنکلاته گفت: اسلام دین جهاد، ایثار، شهادت و از خود گذشتنی است، این فرهنگی است که اسلام به ما آموخته است، اگر راه اسلام را نخواهیم در پیش بگیریم قطعاً گمراه می شویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، حجة الاسلام شهاب الدین بابا محمدی در گفتگو با خبرنگار طوبی گلستان؛ اظهار کرد: سند یونسکو 2030 یک سندی بوده که کاملاً پنهانی و در خفا امضاء شده است، برخی از مسئولین هم نمی خواهند قبول کنند که کاری که انجام داده اند با آرمانهای انقلاب اسلامی در تناقض است و با آن مغایرت دارد.

حجة الاسلام بابامحمدی با تمسک به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند این سند در حدی نیست که ما بخواهیم در کشور اجراء کنیم، ما هم نباید بگذاریم این سند در کشور اسلامی ما اجرا شود، ما در کشورمان برنامه های اسلامی فراوانی برای اجراء داریم.

حذف فرهنگ شهادت از کتب درسی یک فاجعه بزرگ است

امام جمعه سرخنکلاته با بیان این که با اجرای این سند خسارت های جبران ناپذیری شامل حال ما می شود تاکید کرد: حذف فرهنگ شهادت از کتب درسی مدارس یک فاجعه بزرگ است، باید همه دوستداران انقلاب و نظام به صحنه بیایند و جلوی این اقدام ایستادگی کنند.

بابامحمدی با اشاره به بحث نفوذ در کشور بیان داشت: این سند مصداق عینی نفوذ است، بحث نفوذ استکبار در کشور را باید جدی بگیریم، برخی ها هم در حال کمک رسانی به مسأله نفوذ هستند، باید با بصیرت افزایی در آحاد جامعه باید اقدام کنیم، انشاء الله بتوانیم جلوی این فاجعه بزرگ را بتوانیم انجام بدهیم.

وی بیان کرد: متأسفانه دست اندرکاران و مسئولینی که بانی این سند بودند عامدانه این سند را امضاء کرده و مصمم این هستند که به طور کامل این سند در کشور اجراء شود، جای تعجب دارد از اینکه برخی از کشورهای اروپایی روی خوشی به این سند نشان نداده اند، چطور کشور ما که با تبعیت از دین اسلام، فرهنگ غربی را سر لوحه کار خود می خواهد قرار دهند.

وجود فرهنگ شهادت باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد

امام جمعه سرخنکلاته با بیان اینکه اگر فرهنگ شهادت در کشور ما نبود پیروز جنگ تحمیلی نبودیم خاطر نشان کرد: احساس می شود این افرادی که به دنبال این سند هستند می خواهند همکاری بکنند با افراد خارج از کشوری که قصدشان نفوذ در کشور است، بحث ترویج فرهنگ شهادت یکی از ارزشهای فرهنگ ماست، اگر این فرهنگ در کشور ما جایی نداشت قطعاَ در جنگ تحمیلی با شکست مواجه می شدیم .

بابامحمدی تاکید کرد: باید در مقابل این اقدام نابه جا ایستادگی کرد، اقداماتی از این قبیل انجام داد تا شاهد این موارد در آینده نداشته باشیم، وقتی این سند را مرور می کنیم واقعاً جای تعجب دارد که چرا این سند را امضاء کرده اند و آن را تا مرحله اجراء پیش برده اند؟!

وی در پایان گفت: اسلام دین جهاد، ایثار، شهادت و از خود گذشتنی است، این فرهنگی است که اسلام به ما آموخته است، اگر راه اسلام را نخواهیم در پیش بگیریم قطعاً گمراه می شویم. این سند یونسکو 2030 کاملاً با ارزش های اسلام مغایرت دارد، دلیلی ندارد در اجرای آن اسرار داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.