1396-03-15 03:46
1423
0
39823
سرپرست بسیج دانشجویی دانشکده سما:

حمایت دانشجویان از اقدامات «ولایتی»/ مدیریت انقلابی می تواند دانشگاه آزاد را به اهدافش برساند

سرپرست دانشجویی آموزشکده سما اقدامات انقلابی ولایتی در مقابله با فسادهای مالی گسترده را تقدیر کرد و گفت: ولایتی با قدرت و بدون در نظر گرفتن فشارها این مسیر را ادامه دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، تغییرات گسترده در دانشگاه آزاد توسط مدیریت جدید این دانشگاه مورد استقبال دانشگاهیان خصوصا دانشجویان قرار قرار گرفت.

در همین رابطه محسن شاد سرپرست بسیج دانشجویی آموزشکده سما آزاد اسلامی گرگان در گفتگو با این پایگاه خبری با تقدیر از این تغییر و تحولات گفت: امروز جناب ولایتی بر خلاف میرزاده و حامیانش به فکر علم،فرهنگ و وضعیت معیشت دانشجویان است و برنامه های حیرت آوری را در تاریخ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حرکتی انقلابی پیاده کرده است.

این فعال دانشجویی افزود: مدیریت جدید در دانشگاه بدون باند بازی های فامیلی و لابی گری های حزبی شروع به چینشی انقلابی نمودند و دغدغه ایشان رساندن رتبه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی به همان مطلوب مقام معظم رهبری است.

وی با انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز و در اختیار ندادن هزینه جهت انجام امور برنامه های فرهنگی تشکلها گفت: زمانی که جناب ولایتی میزان نقدینگی دانشگاه را با رقمی باور نکردنی اعلام نمودند،ذهن ما درگیر شیطنت های مالی مسئولینی شد که به اسم صرفه جویی و به دنبال میزان نقدینگی کم و با نظر به تأمین حقوق اساتید و کارمندان دست به بستن و توقیف ردیف بودجه فرهنگی زدند که در نتیجه آن لغو تمامی برنامه های فرهنگی آموزشکده و بسیج دانشجویی بود،برنامه های کلانی چون راهیان نور،آموزش مبانی اسلامی با عنوان طرح ولایت و هر برنامه ای که نیاز به حمایت مالی از سوی آموزشکده را داشت.

وی کمبود امکانات دانشجویان در این دانشگاه را باوجود نقدینگی بالا را جای تعجب دانست و بیان کرد: در این به اصطلاح صرفه جویی ها به دیگر حقوق دانشجویان هم توجهی نشده و در این راستا تمام دانشجویان از خدمات سلف غذاخوری محرومند و می گویند با این وضعیت ما به دنبال ادغام آموزشکده با دانشگاه واحد هستیم که باز از طرفی فسادهای مالی دیده می شود که حتی در تلاشند خبری به جایی درز نکند که خدایی نکرده منافعشان در خطر نیفتد و در این گیرو دار تغییر و تحولات جایگاهشان سست نشود.

این دانشجوی بسیجی، مهمترین اقدام ولایتی و همفکرانش را رسیدگی به فسادهای مالی این دانشگاه دانست و افزود: از جمله مهم ترین برنامه های ولایتی بررسی میزان نقدینگی و حساب و کتاب های به هم ریخته مالی دانشگاه است که از نظر ما این اقدام بسیار مسرت بخش بوده و آن را حمایت می کنیم همچنین در راستای کمک به ایشان در رسیدن کامل به این اهداف در واحد ها هرگونه تخلفات مالی را در این مجموعه به نظرشان می رسانیم.

شاد ابراز امیدواری کرد نوریان سرپرست جدید بتواند این مشکلات را حل کند و در این رابطه اظهار داشت: به حمدالله طیف میرزاده ها با وجود نیروهای این انقلاب که در استفاده از شهریه دانشجویان به صورت حلال و در راه هموار سازی آموزش آن ها وسواس دارند،مشخص می شوند که حال با توجه به تغییر کامل رویکر آموزشی در سازمان سما و با عنایت به روند در حال پیشرفت در این مجموعه،ما همچنان در انتظار این تغییر و تحولات انقلابی و بنیادین در سطح واحد ها به همت جناب نوریان هستیم.

این فعال دانشجویی، عمل به توصیه های امام و رهبری را برای مسئولین ضروری دانست و گفت: دانشگاه آزاد بتواندامیدواریم مسئولین دانشگاه آزاد با تکیه بر این فرامین انقلابی ترین روند را در راستای تولید محتوا و پیشرفت علم همچنین خودکفایی در پیش گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.