1396-02-23 06:36
1237
0
38939
دانشجوی انقلابی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان:

کاندیداها جداَ از سران فتنه اعلام برائت کنند/ نمایش اقتدار ایران با بازتاب شهرک موشکی سپاه/ن ابودی اسرائیل آرمان ماست

مجید نادم یکی از فعالین دانشجویی استان به نمایندگی از دانشجویان انقلابی، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان بود و در سخنان خود به بیان اهمیت حضور مردم در نشان دادن اقتدار ملی پرداخت و بر انتخاب اصلح تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، مجید نادم به نمایندگی از دانشجویان انقلابی استان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمام (عج) با توجه  به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور پیش از خطبه های امروز گرگان در جمع مردم ولایتمدار  این شهر به ایراد سخن پرخت.

وی رعایت اخلاق و حفظ چارچوبهای نظام توسط کاندیداهای ریاست جمهوری را از اصول اصلی مناظرات دانست و با توجه به اهمیت انتخابات گفت: شرکت در انتخابات یک امر ضروری است و همه مسئولین باید مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کنند و مردم هم پایبندی خود را به نظام با شرکت در انتخابات اثبات کنند.

وی افزود: همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است،انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.

نادم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ویژگی های فرد اصلح گفت: مقام معظم رهبری در بیانات سال 86 و 88 در سخنانی به شاخصه های فرد اصلح و پرداختند و فرمودند: «من نسبت به شخص خاص، هیچگونه نظری ابراز نمی کنم،اما شاخص هایی وجود دارد،بهترین آن کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، دنبال اشرافیگری خودش نباشد، از فساد دور باشد، مرز او با دشمن مرز مشخصی باشد، بعضی ملاحضه دشمن را می کنند،ملاحضه مردم را باید کرد،ملاحضه خدا رو باید کرد نه ملاحضه دشمن»

این جوان انقلابی در ادامه اظهار داشت: مطمئنا گوش کردن به فرامین رهبر انقلاب کار ما را برای انتخاب آسانتر خواهد کرد،در طول این چند سال بارها شاهد بودیم که هرگاه برخی از مسئولین خلاف توصیه های مقام معظم رهبری عمل کردند سیلی محکمی خوردند،همین چندی پیش برای یکی از مسئولین این اتفاق افتاد و دودش به چشم خودش رفت.

وی انقلابی بودن را مهمترین ویژگی  شخص رییس جمهور دانست و در این رابطه گفت: برای ما فرقی نمی کند که فلان شخص از کدام جناح نامزد شده است،برای ما فقط انقلابی و انقلابی ماندن مطرح است،حال و روز این روز های ما نشان می دهد انقلابی شدن ساده هست اما انقلابی ماندن بسیار سخت و مردود شدن در این راه یعنی از چشم مردم افتادن.

نادم همچنین با اشاره به سخنان رهبری در نوروز امسال در جمع زائران امام رضا افزود: سخنان صریح مقام معظم رهبری در مشهد نشانگر آن بود که اوضاع معیشیتی مردم خوب نیست،و تعداد فارغ التحصیلان بیکار افزایش چشم گیری کرده است.

وی با توصیه به کاندیداهای ریاست جمهوری بر رعایت  اخلاق و خطوط قرمز نظام بیان کرد: به هر 6 نامزد ریاست جمهوری توصیه می کنیم اخلاق را زیر پا نگذارند و به درد مردم گوش کنند و در مناظرات نامزدها  برای تخریب یکدیگر از هم سبقت نگیرند،چرا که این کار اشتباهی است وبه مردم بایستی وعده هایی بدهند که بتوانند عمل کنند و انتقادات خود را در چهار چوب قوانین بیان کنند.

وی اسم بردن از فعالین فتنه در رسانه ملی را کاری خلاف دانست و گفت: آوردن اسم فعالین فتنه و حمایت از آن ها در رسانه ملی کار درستی نیست و خلاف منویات مقام معظم رهبری می باشد و ایشان بار ها تاکید کردند که رو ی مسئله فتنه حساسند.

این جوان انقلابی در پایان سخنان خود با اشاره به توانمندی موشکی سپاه پاسداران، قدر ت دفاعی و حضور مردم را تنها عانل بازدارنده از تهدیدات دشمن دانست و در این رابطه اظهار داشت: نشان دادن شهر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،قدرت نظامی و عظمت یک کشور را به جهانیان ثابت کرد و  این مسئله بسیار بزرگتر از آن است که  با یک قرارداد کوچک قیاس شود و همانطور که روی موشک ها نوشته شده است، اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات ابراز امیدواری کرد ان شاالله مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای ،فرد اصلح را انتخاب کنند و هرکس که درد مردم را بهتر می فهمد رئیس جمهور آینده باشد.

البته در متن سخنان این فعال دانشجویی اتفاقات اخیر دانشگاههای استان  مبنی بر استفاده از بیت المال  جهت تبلیغ برای کاندیدای خاص(روحانی) هم ذکر شده بود که بنا به تشخیص مسئولین ستاد نماز جمعه حذف گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.