1396-01-26 06:59
1455
0
37820
سردار باقرزاده در گرگان:

هدف تفکر لیبرالی ذلیل کردن ملت است/ رهبر معظم در راه انقلاب در حال مبارزه هستند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تفکر لیبرالیستی راه نفوذ دشمنان را در کشور هموار می‌کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سردار سیدمحمد باقرزاده شامگاه پنج‎شنبه در اربعین 2 شهید گمنام و یادواره 44 شهید والا مقام شهر سرخنکلاته اظهار داشت: در بیش از 100 نقطه کشور تدفین شهدای گمنام داشتیم که در برخی شهرها مشکلاتی پیش می‎آید که با تدبیر مسئولان برطرف می‎شد.

وی تصریح کرد: در شهر پاسارگارد که مقبره کوروش قرار دارد می‎دانستیم یک حریمی در نظر گرفته شده و خیلی اصرار نداشتیم که شهدا در آن مکان به خاک سپرده شوند.

باقرزاده بیان داشت: از مقبره کوروش 2 کیلومتر فاصله گرفته بودیم و در ابتدای شهر یک خیری زمینی را وقف کرد و ما خواستیم برای شهدا در نظر بگیریم اما برخی برای تدفین این شهدا تشویش در جامعه ایجاد کرده بودند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما چطور می توانیم جگر گوشه‎های یک ملت که هر روز هر روز درحال تشییع هستند نادیده بگیریم و بی‎احترامی کنیم.

باقرزاده با بیان اینکه هیچ وقت امام خمینی(ره) و شهدا احساس حقارت نکردند، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ما اهل جنگ هستیم و اگر این جنگ 20 سال طول بکشد ما ایستاده‎ایم و این در حالی بود که صدام تصمیم داشت که تا تهران خود را برساند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جنگ ما برای این مهم بود که عزتمند باشیم و تحت سلطه نباشیم و این ملت هزینه هشت سال دفاع مقدس را دادند که آزاد از ظلم و استکبار باشند.

باقرزاده گفت: آزادی عقل از قید و بند نفس موضوعی بود که ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی دنبال کردند و دشمن با جنگ درصدد مختل کردن آزادی و آسایش در جامعه بود و می‎خواستند ما را به ذلت بکشانند.

وی یادآور شد: ملت باید تصمیم می‎گرفت که تسلیم شوند و دست‎ها را بر طبق میل دشمن بالا ببرند و یا باید در جنگ ایستاد، ملت باید تصمیم بگیرد که حقیر باشد یا عزیز باشد و این موضوع در صحنه جنگ مشخص می‎شود و بر این اساس ملت ما در دوران دفاع مقدس ایستادند و تهدیدات بعدی به کشور را نیز دفن کردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی جنگ را به ما تحمیل کردند و برخی نیز درصدد بودند صلح را به ما تحمیل کنند، افزود: در ابتدای جنگ امام خمینی(ره) فرمودند که صدام بیان کند متجاوز هستند، ما صلح می‎کنیم.

وی گفت: امام خمینی(ره) عزت را در عمل به احکام اسلام می‎دید و می‎گفت اگر اسلام پیاده شود مشکلات کشور برطرف می‎شود.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: امروز باید بیندیشم که از چه افقی به مسائل کشور نگاه کنیم مقام معظم رهبری در سال‎های اخیر در سفر به راهیان نور فرمودند که یکی از عللی که سبب شد دشمن شجاعت پیدا کند و به ما حمله کند این بوده که احساس کرد ما ضعیف هستیم.

باقرزاده افزود: زمانی که بنای کشور بر دفاع بود و در وجب و وجب ملت در خرمشهر می‎جنگید، یک تفکر لیبرالی که در راس آن بنی‎صدر بود گفت که باید بر کوه‌های بهبهان مستقر شویم و خرمشهر را تحویل دهیم و به روش اشکانیان تعقیب و گریز دشمن را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: از خرمشهر تا اهواز 120 کیلومتر راه است و کوه‎های بهبهان در یاسوج قرار دارد و بالغ بر 400 کیلومتر عقب‌نشینی می‎کردیم و باید می‎اندیشیدیم که کی می‎توانیم این زمین‎ها را آزاد کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این تفکر به دنبال ذلیل کردن ملت ایران بود و می‎خواستند که ایران از مبارزه دست بردارند و این تفکر امروز در لایه‎های مختلف وجود دارد.

باقرزاده با بیان اینکه تفکر لیبرالیست راه را برای تسلط آمریکا در کشور باز می‎کند و این یعنی نفوذ، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که من یک انقلابی هستم و مفهوم آن این است که در راه انقلاب رهبر معظم در حال مبارزه است.

وی با بیان اینکه افرادی که سرباز میدان انقلاب هستند باید حواسشان جمع باشد، تاکید کرد: تک تک کشاورزان و کارگران ما باید بدانند که در جنگ اقتصادی هستند و این جبهه و سنگرهای آن باید تقویت و پشتیبانی شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امام(ره) فرمودند که این انقلاب کار خدا بود و کاری که خدا بکند زوال ندارد، افزود: اگر مردم در صحنه این انقلاب هستند پیروزی‌شان قطعی خواهد بود و بر این اساس بود که امام خمینی(ره) فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند و این عین توحید است یعنی تا زمانی که خداوند نخواهد آمریکا نمی‎تواند کاری کند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.