1396-01-18 09:57
1516
1
37485
مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان:

مردم از بازی‎های سیاسی خوششان نمی‎آید / مردم از کسانی که پیروز انتخابات می‎شوند کار می‎خواهند

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مردم بازی های سیاسی خوششان نمی آید، مردم دوست دارند کسی که روی کار آمده است به مشکلات معیشتی مردم توجه کافی داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ عیسی پایین محلی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مشکلات جامعه ما طبعاً بسیار زیاد است و مطالبات ما هم از کاندیدا مطالبات فراوانی است، مسئولین و کاندیدا باید با رصد کردن مشکلات آنها را باید اولویت بندی کنند.

پایین محلی در ادامه تاکید کرد: باید در خصوص سازندگی شهر گرگان را توجه به حاشیه های شهر هم داشته باشیم فقط به فکر حفظ سازندگی در مراکز شهر نباشیم .

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان جذب گردشگر را در استان بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما باید در سطح شهرستان در ابتدا و انتهای شهر فعالیت های عمرانی را گسترش دهیم تا بتوانیم جذب گردشگر به استان رو افزایش دهیم، ما اگر بتوانیم حضور گردشگر را به استان بالا ببریم میتوانیم اقتصاد شهرستان را هم رونق ببخشیم.

وی مشکل اصلی شهرگرگان را سیاسی بازی دانست و افزود: مهمترین مشکل شهر های ما سیاسی بازی است، اگر شورای شهر ما و شهردار از این سیاسی بازی دست بردارند و به وظیفه اصلی خودشان عمل کنند شهر ما به پیشرفت می رسد.

پایین محلی تاکید کرد: چرا در شورای شهر دودستگی باید ایجاد شود، یک دسته طرفدار شهردار و عده ای دیگر مخالفش، مردم از این بازی های سیاسی خوششان نمی آید، مردم دوست دارند کسی که روی کار آمده است به مشکلات معیشتی مردم توجه داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: مردم وقتی کسی رو اعتماد میکنند و انتخاب میکنند باید منتخبین تمام وقتشان را صرف این بکنند که مشکلات شهر را پیدا بکنند و در صدد رفع آن بکوشند، و برای آینده گرگان تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

عجب....آقای پایین محلی این حرفا رو که می زنن خودشان تا چه حد به این مسئله مقید هستند --- ایشان اول به فکر ... هستند حالا اگر وقت داشتند که بعید میدانم فرصت کنن به مسائل معیشتی مردم و غیره توجه می کنن

0
0
پاسخ
1396-01-19 06:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.