1395-11-22 17:54
1508
0
35090
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا :

فریاد حق‌طلبی 22 بهمن در راستای تداوم اقتدار ایران اسلامی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : فریاد آزاد خواهی و حق‌طلبی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن در راستای تداوم و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان آق‌قلا به خبرنگار ما گفت : فریاد آزاد خواهی و حق‌طلبی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن در راستای تداوم و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مظهر رهایی ملت مسلمان ایران و الگویی تمام‌عیار برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه از سیطره استکبار و وابستگی به بیگانگان است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا ادامه داد : این حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بیانگر آن است که ملت ایران قاطعانه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و دشمنی‌های آمریکا می‌ایستد و با همه توان خود از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کند.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد : فریادهای ملت در این روز رعب و وحشت را در دل دشمنان این ملت و نظام انداخته است و رجزخوانی امروز مقامات آمریکا نیز بیانگر ضعف آن‌ها و مقدمات فروپاشی حاکمیت استکباری آنان در جهان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.