1395-11-22 12:00
1789
0
35080
مسئول بسیج فرهنگیان گلستان:

۲۲ بهمن روز پمپاژ خون تازه در رگ‎های انقلاب است/ اعتماد به مردم راه نجات گذر از تنگناها در کشور

مسئول بسیج فرهنگیان استان گلستان با بیان حضور حماسی مردم جواب دندان شکن به رجزخوانی ترامپ بود، گفت ۲۲ بهمن روز پمپاژ خون تازه در رگ های انقلاب است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ مسئول بسیج فرهنگیان گفت در گفتگو با با خبرنگاران با اشاره به پیام حضور  ملت در راهپیمائی بود؛ گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ایادی استکبار عملا نشان داد، موشک های واقعی ما در خیابان ها هستند. کاملا هوشمند، بیدارو رادارگریز که هر زمان رهبر عزیزمان فرمان دهد، با کمترین خطا اهداف مد نظر خائنان داخلی یا معاندان خارجی را نشانه می روند.

وی افزود: خط قرمز ما همچنان ولایت فقیه است لذا جادارد برخی مسئولین داخلی که در مواردی کوتاهی می کنند، بفهمند که چه نیروی عظیمی را در اختیار دارند وباید دنبال رابطه با آمریکا باشند.

مسئول بسیج فرهنگیان گلستان با اشاره به اینکه هیچ قدرتی را توان مقابله با شیر مردان ایران اسلامی نیست، ادامه داد: اعتماد  به مردم راه نجات گذر از تگناها در کشور است، به پیام مردم توجه کنید که فریاد می زنند امیدتان به ما باشد همانطور که امید امام بعد از خدا به مردم بود.

ناظری با بیان اینکه امروز هم سیاست آمریکا همچنان ددمنشانه است، متذکرشد: اما تا زمانی که تفکر بسیجی و قدرت بسیج در کشور به فرماندهی مقام معظم رهبری، غالب است که به فضل خدا ان شاا... تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.