1395-11-11 09:03
2313
0
34455
روح الامینی :مردم از جریان لیبرال عبور کرده اند

استقبال گلستانیها از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی / برگزاری نشست مشترک گروههای سیاسی با عبدالحسین روح الامینی

عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت :در نشستهایی که امروز داشتم شور ونشاط مردمی و استقبال دوستان را از نزدیک دیدم و امیدوارم این تعامل ادامه پیدا کند تا به نتیجه منجر شود .

به گزارش گلستان ما؛ عبدالحسین روح‌الامینی عضو کمیته پزشکان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در جمع جوانانی گرگانی در خصوص  هدف سفر خود به استان گلستان گفت : در وهله اول مهمترین هدف من دیدار با دوستان جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گلستان بوده است .

روح الامینی گفت : طی یک روز  حضورم در استان گلستان با شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ، نمایندگان شهرستان ها ، برادران تراکمه و جوانان حامی این جبهه نشست داشته ام .

وی افزود : طی این نشستها ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشریح شد و به سوالات و شبهات اذهان عمومی و مخاطبین پاسخ داده شد .

عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد:در نشستهایی که امروز داشتم شور ونشاط مردمی و استقبال دوستان را از نزدیک دیدم و امیدوارم این تعامل ادامه پیدا کند تا به نتیجه منجر شود .

روح الامینی  با اشاره به وضعیت خطیر اقتصادی داخلی و دغدغه های رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی اسلامی و تحریم ها اذعان کرد: ما صرفا یک رقیب انتخاباتی نیستیم و معتقدم که فصل مشترکی از همه دلسوزان هستیم که برای پایان دادن به این سراشیبی ها اعلام حضور کرده اند .

وی اشاره کرد : مردم از جریان لیبرال عبور کرده اند و نظرسنجی ها هم نشان می دهد که مردم از آن جریان در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی  ناامید هستند و اگر چه شاید به جریان مقابل هم توجهی ندارند اما باید اعتماد عمومی را به مردم بازگرداند .

این عضو جیهه مردمی انقلاب اسلامی بیان کرد: آوار پلاسکوی نظام را باید دریبابیم تا در زمینه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی سقوط نکند و امروز همه گروههای سیاسی اجتماعی وفادار نظام باید در صحنه باشند .

روح الامینی در خصوص انتخبااتی بودن این نشستها و فراموش کردن این تشکل بعد از انتخابات گفت : قطعا اینطور نیست و اگر چه ابایی ندارم بگویم این نشستها انتخاباتی است اما باید برای بعد از انتخابات هم این تشکل حفظ شود و برنامه ریزی کرد .

وی تاکید کرد : همه گروههای سیاسی تحت لوای اصولگرایی در این جبهه حضور دارند و با جبهه پایداری هم نشستهایی برگزار شده و اگر این جبهه هم به ما بپیوندد دیگر مشکلی برای معرفی نامزد نهایی نداریم .

گفتنی است دکتر عبدالحسین روح الامینی در سفر یک روزه خود به استان گلستان با اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان ، تراکمه ، اعضای جبهه ایستادگی و جوانان فعال و انقلابی استان گلستان دیدار و گفتگو کرد ./سلام گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.