1395-04-10 12:07
1303
0
34408
بیانیه بسیج دانشجویی گلستان به مناسبت روز قدس:

روز قدس، یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت ملت های مظلوم اسلامی است

بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: روز قدس یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم یک راهبرد  سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی ملت های مظلوم و استکبار زده جهان اسلام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: ما دانشجویان آگاه و بیدار استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار سر خواهیم داد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛                                        

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                                                                   

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم.   "امام خمینی (ره)"

بیش از نیم قرن است که دستان تجاوزگر و تروریست جهانی از آستین رژیم اشغالگر و فاشیستی صهیونیسم بیرون آمده، امنیت و آرامش را از مردم فلسطین و منطقه خاورمیانه سلب کرده است. با گذشت 36 سال از ابتکار راهبردی و آینده نگرانه امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس،  امروزه مشخص است که روز قدس تنها یک نام گذاری نبوده، بلکه یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم یک راهبرد  سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی ملت های مظلوم و استکبار زده جهان اسلام است.

     ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان گلستان همراه با آحاد ملت آگاه ایران اسلامی و جهان با حضور یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  (مدظله العالی) اعلام می داریم :

1 – قدس متعلق به همه مسلمین است؛ و تمام سرزمین فلسطین از بحر تا نهرکه سالهاست غاصبانه به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده است بدون کم و کاست باید به فلسطینیان برگردانده شود، فقط مردم فلسطین هستند که باید برای سرزمین و سرنوشتشان تصمیم بگیرند .

2- ما دانشجویان اعلام می داریم حضور حماسی ملت، مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی همچون فتنه، ترور و تحریم می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور خللی ایجاد کنند، به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه و هوشیارانه از حریم اسلام و ولایت دفاع می کنند.

3- ما دانشجویان، فرقه ظاله تکفیری خبیث را که از پشتیبانی های مالی، فکری و تبلیغی استکبار برخوردار است ، جریانی خارج از اسلام ناب و یک مصیبت واقعی برای اسلام می دانیم چرا که معتقدیم مفتی های گمراه و مرتجع با گرفتن دلار های امریکایی – صهیونیستی مشغول صدور این فتواها و باز کردن راه برای تروریست های اجاره ای هستند

4- ما دانشجویان بسیجی از سلسله دسیسه های شوم آمریکا، صهیونیسم جهانی و حکام عرب مرتجع منطقه، که در راستای کانالیزه کردن جبهه مقاومت اسلامی در منطقه (از طریق تشدید فشارها بر سوریه، لبنان، عراق و جمهوری اسلامی ایران) هستند اعلام برائت کرده، امیدواریم با بیداری و مقاومت روز افزون ملت های مسلمان شاهد سرنگونی نظام های وابسته و دیکتاتور منطقه باشیم.

5 –. ضمن محکومیت تعرض رژیم آل‌خلیفه به علما و انقلابیون بحرین، حمایت خود را از مجاهدت‌ها و مبارزات مردم این کشور اعلام می‌داریم و از تمام مردم مسلمان و انقلابی می خواهیم، همچون گذشته به حمایت از مظلومان برخیزند و نگذارند مظلومیت مردم بحرین فراموش شود.

6– در پایان، ما دانشجویان آگاه و بیدار استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار سر خواهیم داد.

الا ان حزب الله هم الغالبون

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.