1394-11-20 18:54
789
0
27341
جهت فرهنگ‌سازی انتخابات ؛

« عیار 18 » کاری گفتگو محور برای معرفی کاندیدا شرق گلستان در فضای مجازی

مسئول موسسه فرهنگی هنری هشت گفت: موسسه فرهنگی هنری هشت به‌طور رسمی از تمامی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی شهرستان‌های (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه) جهت حضور در این برنامه دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش گلستان ما، محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: برنامه‌ی "عیار 18" کاری است گفت‌وگومحور از موسسه فرهنگی هنری هشت که با دیدگاه فرهنگ‌ساز درزمینهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی دست به تولید این برنامه زده است.

ayar18 1

وی افزود: این برنامه همان‌طور که از نامش مشخص است باهدف آگاهی بخشی به بدنه‌ی مردم و با رویکرد وحدت طلبی در امور سیاسی توسط مجموعه‌ی موسسه‌ی فرهنگی هنری هشت تهیه و تولید می‌شود.

به گفته زمانی ضبط این برنامه در حال انجام است و قرار بر این است که در فضای مجازی اشاعه یابد.

مسئول موسسه فرهنگی هنری هشت اظهار داشت: این برنامه را می‌توان برندی جدید در حوزه‌ی برنامه‌های سیاست محور در رسانه‌های مجازی دانست، با رویکرد ایجاد جریانی نو در حوزه‌ی فرهنگ انتخابات در جمهوری اسلامی ایران.

زمانی تصریح کرد: این برنامه قصد دارد از طریق گفت‌وگوی بی‌پرده و شفاف با کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حقایق را در حوزه‌ی تخصص و تعهد کاندیداها به مخاطبان خود که بدنه‌ی مردم هستند برساند.

کاندیدا و علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند با شماره 09363145025 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.