1394-09-04 15:40
1059
3
23521
آیت نورمفیدی در دیدار با شاخه گلستان حزب اراده ملت ایران :

بنده وابسته به هیچ حزبی نیستم / با هر گونه تندروی از هر گروهی مخالفم / تمام گروهای سیاسی باید بتوانند در کشور اظهار نظر کنند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت : احزاب باید کار فکری کنند ، نقد کنند اما تصمیم گیر اصلی مردم هستند .

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در دیدار با اعضای هیئت اجرایی حزب اراده ملت ایران شعبه گلستان با اشاره به نقش و جایگاه احزاب در کشور و ضرورت گسترش فعالیتهای حزبی تاکید کرد : بنده وابسته به هیچ حزبی نیستم ، اما احزاب را قبول داشته و برای آن هم مبنای قرآنی قائلم و معتقدم که احزاب باید برای کشور و توسعه آن برنامه ریزی کرده و در همه زمینه های سیاسی ،اجتماعی واقتصادی و فرهنگی راه حل ارائه دهند .

امام جمعه گرگان در ادامه یادآور شد : باید در کشور تمام سلایق و گروهای سیاسی بتوانند اظهار نظر کرده و دیدگاه های خود را بیان نموده و ملاک و میزان هم رای و نظر مهم است .

وی افزود: وجود حزب در کشور لازم و ضروری است اما با هر گونه تندروی از هر گروهی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا مخالفم .

نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قدرت اصلی در کشور مردم هستند، تصریح کرد: احزاب باید کار فکری کنند ، نقد کنند اما تصمیم گیر اصلی مردم هستند. احزاب باید نظرات و برنامه های خود را به مردم ارائه نمایند و اگر رای و نظر مردم را داشتند مورد قبول خواهند بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور در بخش تولیدات تاکید کرد: زمانی که شما تولید داخلی مناسبی را ارائه ندهید مردم به سوی تولیدات خارجی می روند. اما اگر جنس با کیفیت در بازار ارائه دهیم مردم از آن استفاده می کنند. در بحث مسائل سیاسی نیزاینگونه است اگر احزاب و گروه های سیاسی برنامه های مناسب را برای مشکلات کشور ارائه نمایند مردم از آن استقبال می کنند .

قبل از سخنان آیت الله نورمفیدی روح الله کلانتری دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه گلستان گزارشی از شکل گیری این حزب را ارائه داد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

م . خسروی

امیدوارم همین گونه باشه

0
0
پاسخ
1394-09-04 19:05
لیوانی

باید گفتار و رفتار تایید کننده یکدیگر باشند .البته برخی جایگاه ها اقتضائات خاص خود را دارد .

0
0
پاسخ
1394-09-04 20:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.