1394-07-16 14:27
1592
0
21685

از کما رفتن علی دایی تا ترور شهریار !

علی دایی برای حضور در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی عازم بابل شد. با گذشت دو روز از این ماجرا و بازگشت دایی به اردوی تیمش در تنکابن، به سرعت خبری همراه با عکس تصادف او در جاده قم – کاشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و شایعه‌سازان مدعی شدند آقای گل جهان تصادف کرده و به کما رفته است!

به گزارش گلستان ما به نقل از نگاه امروز، این خبر ابتدا از سوی بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی تکذیب شد و سپس باشگاه صبا در این رابطه بیانیه صادر کرد. محمد دایی هم در گفت‌وگو با خبرورزشی این موضوع را تکذیب کرد. اینکه چه کسی نخستین بار این شایعه را به وجود آورد، کار پلیس فتاست اما موضوعی که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که علی دایی در سال‌های اخیر بیش از هر ‌فرد مشهور دیگری قربانی شایعات تلخ این‌چنینی شده است، شایعاتی که گاه خانواده او را به شدت شوکه و وحشت‌زده کرده است. به بهانه انتشار شایعه به کما رفتن او نگاهی به مهم‌ترین شایعاتی می‌اندازیم که در چند سال اخیر درباره او ساخته شده است:

دایی ترور شد!

این اتفاق سال ۸۱ افتاد، یعنی زمانی که علی دایی در الشباب امارات بازی می‌کرد. شایعه شد که او ترور شده است. به همین سادگی! زمانی که این شایعه دهان به دهان می‌چرخید، علی دایی پس از بازگشت از تمرینات الشباب به خانه موبایل خود را خاموش کرده و به خواب عمیقی فرو رفته بود، بی‌خبر از آنکه خانواده‌‌اش بی‌تابانه در جست‌وجوی او و اطمینان از سلامتی‌‌اش هستند. دایی بعداً در گفت‌وگویی اعلام کرد خانواده‌‌اش جان به لب شدند تا او را پیدا کنند!

شایعه فوت دایی… 

چهار سال بعد یعنی در سال ۸۵ این اتفاق تکرار شد. بدون هیچ دلیلی باز هم شایعه فوت علی دایی یک کلاغ و چهل کلاغ شد و این کار غیراخلاقی باز هم علی دایی و خانواده‌‌اش را وادار به واکنش کرد. هرگز مشخص نشد چه کسی و یا چه کسانی این شایعه را منتشر کرده بودند.

شایعه ۷۰ میلیونی

این شایعه اصلاً خبر ناگواری درباره علی دایی نبود اما او را بسیار ناراحت کرد. در فضای مجازی با انتشار تصاویری از جشن تولد دختر خردسال علی دایی شایعه شد که او برای برگزاری جشن تولد دختر خود ۷۰ میلیون پول خرج کرده است. بسیاری بابت این ولخرجی به علی دایی اعتراض کردند اما دایی به اطرافیان خود گفت که هرگز برای دختر خود تولد ۷۰ میلیونی نگرفته و این شایعه در جهت تخریب او بوده است.

شایعه خانوادگی

سال گذشته خبری در یکی از سایت‌های ورزشی منتشر شد که در ارتباط با مسائل خانوادگی و خصوصی یک فوتبالیست سابق تیم‌ملی بود. با کدهایی که در این خبر داده شد، بسیاری به این نتیجه رسیدند که ‌فرد مورد نظر کسی نیست جز علی دایی در صورتی که آن خبر درباره یکی دیگر از بازیکنان سابق تیم‌ملی تنظیم شده بود اما باز هم علی دایی در کانون شایعه‌ای قرار گرفته بود که اصلاً ارتباطی با او نداشت. خبر مربوط می‌شد به دعوای حقوقی یک فوتبالی مشهور با همسرش بر سر گرفتن حضانت فرزند!

حضور در انتخابات مجلس!

یکی از جالب‌ترین شایعات در مورد شهریار کاندیداتوری او برای انتخابات مجلس بود! او بارها تأکید کرده به توصیه پدرش نه حرف سیاسی می‌زند و نه به سیاست ورود می‌کند ولی چند سال پیش برخی‌ها برای رأی آوردن در شهر اردبیل شایعه کردند دایی حامی آنها شده و حتی قرار است خودش هم کاندیدا و به جای فوتبال و مربیگری وارد عرصه سیاست شود!

و این جریان کماکان ادامه دارد. امروز خبر به کما رفتن او منتشر می‌شود و فردا شایعات دیگری در راه است. نه تنها شایعات که برخی از حرکات حساب شده و تخریبی علیه علی دایی و حتی برخی دیگر از چهره‌های شاخص فوتبال در فضای مجازی شکل گرفته است. با وجود همه این اتفاقات تلخ هنوز اراده‌ای برای برخورد با شایعه‌سازان وجود ندارد. با ادامه این روند منتظر شایعات داغ دیگری درباره علی دایی و دیگر چهره‌های شاخص هنری و ورزشی در فضای مجازی باشید…

واکنش محمد دایی به خبر کما رفتن علی دایی

داداشم سُر و مُر و گُنده روبرویم نشسته

محمد دایی، برادر بزرگ‌تر علی دایی و مربی تیم صبای قم که چند صباحی مربی هادی نوروزی بود، درخصوص کاپیتان فقید پرسپولیس به خبرورزشی گفت: «هادی هم به لحاظ مسائل فنی و هم به لحاظ مسائل اخلاقی بازیکن بزرگی بود و کار کردن با این بازیکن همیشه لذت‌بخش بود. نوروزی بازیکنی بود که یک مربی می‌توانست در همه‌ موارد از او استفاده کند و تمام ویژگی‌های یک بازیکن بزرگ را داشت و اگر مسائل فنی را هم کنار بگذاریم به لحاظ اخلاقی واقعاً قابل ستایش بود و من از کار کردن در کنار او لذت می‌بردم. هادی هیچ وقت برای تیم مشکلی ایجاد نکرد و حتی در بسیاری از موارد جو تیم را آرام می‌کرد و اگر مشکلی هم پیش می‌آمد با خوشرویی و آرامش درصدد برطرف کردن آن بود و مثل برخی‌ها جنجال به پا نمی‌کرد.»

دایی ادامه داد: «از جمعیت عظیمی که در مراسم خاکسپاری و دیگر مراسم‌های او شرکت داشتند می‌توان دریافت هادی در دل همه‌ مردم جا داشت و دارد. من هم به سهم خودم این اتفاق تلخ را به خانواده‌ او، کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس و جامعه‌ ورزش تسلیت عرض می‌کنم. یقیناً فقدان این بازیکن برای دوستان صمیمی‌اش و هم‌بازی‌هایش بسیار سخت خواهد بود. خود من هنوز باور ندارم این عزیز را از دست داده‌ایم و نمی‌دانم با این غم چطور باید کنار بیایم.»

برادر دایی درخصوص خبری که از صبح دیروز دهان به دهان چرخید مبنی بر اینکه علی دایی در بازگشت از مراسم ختم هادی نوروزی تصادف کرده و به کما رفته است، گفت: «من، برادرم و بهزاد غلامپور با ماشین بهمن دهقان راهی بابل شدیم و بعد از مراسم هم به اردوی تیم برگشتیم و متأسفم برای افرادی که چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند و نمی‌دانم هدف‌شان از طرح این شایعات چیست! علی داداش همین الان سر و مر و گنده روبه‌روی من نشسته ولی از صبح شایعه کرده‌اند به کما رفته که فقط به این شایعات باید خندید و دیگر نمی‌دانم چه بگویم.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.