1394-04-16 11:54
2141
0
17138

شب های قدر در گرگان ، به کدام مجلس برویم ؟

مردم گرگان می توانند جهت احیا در شب هاي قدر از برنامه های كه در شهر دارالمومنین گرگان برگزار مي شود استفاده نمايند.

به گزارش گلستان ما، همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر و شبی هایی که عبادتش بهتر از هزار سال است، برنامه و مشخصات اماکن و مراسم دعا، مناجات خوانی و احیاء را برگزار می کنند، منتشر می‌شود.

برخي مراسم لیالی قدر در مساجد و حسینه ها و اماکن متبرکه گرگان به شرح زیر است:

* مسجد جامع گرگان به امامت حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی و آیت الله میبدی ؛ شروع برنامه ساعت 21:30 شب به بعد ابتدا توسط آیت الله میبدی و سپس توسط آیت الله علوی گرگانی برگزار می‌شود.

* مصلی جدید گرگان واقع در سبزه مشهد مراسم شب‌های احیاء بعد از اذان مغرب و عشاء در مصلی گرگان توسط آیت الله نورمفیدی برگزار می‌شود.

* مراسم شب احياء در امامزاده عبدالله گرگان از ساعت 22:45 با سخنراني آيت الله حسيني خراساني و قرائت دعاي جوشن كبير و پس از آن نيز مراسم قران به سر برگزار مي شود.

* مراسم شب احياء در مسجد الرضا آذربايجاني هاي مقيم گرگان واقع در ميدان مازندران از ساعت 23 توسط حجت الاسلام سيد محسن طاهري برگزار مي شود.

* مراسم شب هاي احيا در تپه نوالشهداء گرگان همراه با روايت گري و قرائت دعاي جوشن كبير و مراسم قران به سر از ساعت 21.15 آغاز مي شود.

همچنين سخنران مراسم شب هاي احيا در تپه نوالشهداء به ترتيب حجت الاسلام حسن گنجي ؛ حجت الاسلام جعفر رعايتي و حجت الاسلام عباس آبادي مي باشند.

سرويس اياب و ذهاب براي حضور در مراسم وجود دارد و تا ساعت 21/30 علاقمندان مي توانند با حضور در ميدان ولي عصر از اين طريق به مراسم تپه شهداء بروند.

* همچنین به مناسبت ادای احترام به جایگاه محراب، نماز ظهر روز شهادت حضرت علی (ع) در مصلی نمازجمعه به امامت آیت الله نورمفیدی همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

* مراسم دسته سینه زنی در روز شهادت حضرت علی (ع) پس از نماز ظهر و عصر و سخنرانی آیت الله علوی گرگانی از مسجد جامع به سمت امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.