1394-03-07 15:28
6278
7
15379
گرگان میزبان نوه امام راحل ؛

حاشیه های سفر سید حسن خمینی به شهرستان گرگان + تصاویر

سید حسن خمینی که امروز پنجشنبه وارد شهرستان گرگان شده است پس از حضور بر سر مزار شهدای این شهرستان واقع در امامزاده عبدالله (ع) و قرائت فاتحه ، دقایقی پیش با استقبال گرم مردم شهر گرگان وارد مصلی نماز جمعه این شهر شد.

به گزارش گلستان ما ، حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی که امروز پنجشنبه وارد شهرستان گرگان شده است پس از حضور بر سر مزار شهدای این شهرستان واقع در امامزاده عبدالله (ع) و قرائت فاتحه، دقایقی پیش با استقبال گرم مردم شهر گرگان وارد مصلی نماز جمعه این شهر شد.

* در طی مسیر یک گاو بزرگ در ابتدای مسیر مصلی گرگان جلوی پای نوه حضرت امام قربانی شد و در ادامه هر 30 متر یک گوسفند نیز ذبح می شد . یکی از افراد حاضر در جمعیت می گفت : اکبر چکار کرده !

1432820117154

*  سید حسن خمینی بعد از قرائت قاری قرآن، وارد صحن مصلی گرگان شد و با استقبال پرشور مردم مواجه شد . ایشان هم با دست تکان دادن با مردم ابراز محبت کرد.

* استاندار گلستان به همراه وزیر صنعت ، معدن و تجارت و استاندار قم در جایگاه حضور دارند.

* سرود گروه شاهد در وصف امام خوبان نواخته شد .

1 2

* حمید حقیقت نیا مجری مراسم با شعارهای "صل علی محمد بوی خمینی آمد" و "ستاره بیت امام بر تو درود بر تو سلام" به مردم همراهی می کرد.

1 2

* حجه الاسلام سید یاسر خمینی و ایت الله موسوی بجنوردی هم وارد مصلی شدند .

* صالحی استاندار قم نیز در بین مسئولین حاضر دیده می شود .

* جمعیت نسبتا خوبی برای مراسم گرامیداشت ارتحال به استقبال نوه امام(ره) آمده است .

* آیت الله نورمفیدی پشت تریبون مصلی حاضر شد و به سید حسن خمینی و افراد حاضر خیر مقدم گفت و در بخشی از سخنان خود سید حسن خمینی را عالم متفکر و هوشمند عنوان کرد .

* لحظه ای که ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان سید یاسر خمینی را ستاره دیگر بیت امام معرفی کرد مردم با سید یاسر که مقابل جمعیت نشسته بود ابراز احساسات کردند و سید یاسر هم برای آنها دست تکان داد.

1 2

* زمانی که آیت الله نورمفیدی برای خیر مقدم گویی پشت تریبون رفت سید مجتبی نورمفیدی پسرش کنارسید حسن خمینی نشست و دقایقی با یکدیگر درگوشی صحبت می کردند . گفته می شود سید مجتبی با سید حسن رفاقتی تنگاتنگ دارد و در مراسمات بسیاری با یکدیگر حضور دارند .

* سید حسن خمینی در حال سخنرانی می باشد . سید حسن خمینی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت خواست به امورات صنعت استان رسیدگی ویژه بکند.

1 2

*همچنین نوه امام راحل ، داعش را بلای جان منطقه خواند و از ایجاد ناامنی به نام دین در منطقه گله کرد و وحدت مسلمین را خواستار شد .

* مراسم در ساعت 19:35 دقیقه با اتمام سخنرانی سید حسن خمینی به پایان رسید و جمعیت از اینکه مراسم آرام و در خور شان استان برگزار شده بود شادمان بودند.

* در پایان مراسم در میان مهمانان این برنامه افرادی از شهرستان های مختلف استان و مسئولان این شهرستان ها دیده می شدند که خود را به مراسم ارتحال امام استان رسانده بودند .

* نکته جالب توجه حضور بسیاری از نیروهای ارزشی و حزب اللهی و بعضا اصولگرا در این مجلس بود که نشان داد عموم مردم حضرت امام خمینی(ره) را فارغ از هر دسته بندی دوست دارند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ساوری

با سلامضمن قدر دانی از سخنان سنجیده سید حسن آقا در این مراسم و تشکر از اطلاع رسانی سریع و دقیق گلستان ما .

0
0
پاسخ
1394-03-07 16:36
علی آبادی

با توجه به تبلیغات بسیار گسترده در طول این هفته و در همه شهرهای استان ، اینجانب انتظار حضور جمعیت بسیار بیشتری را داشتم .البته در کل جمعیت خوب بود ولی حجم خیلی زیاد تبلیغات نوید یک جمعیت بسیار باشکوه را می داد که این گونه نشد .البته همزمانی چند برنامه استانی دیگر و تقارن با روز آخر هفته در این مساله نقش داشت .

0
0
پاسخ
1394-03-07 16:39
سیاستمدار

نکته جالب توجه حضور بسیاری از نیروهای ارزشی و حزب اللهی و بعضا اصولگرا در این مجلس بود گلستان ما معلوم هست چی مینویسی؟ اگه نیروهای ارزشی و اصولگرا نیان پس کیا بیان؟ نکنه فکر کردید چون مراسم توی مصلی هست فقط باید اصلاح طلبا بیانلازمه بدونین که در شرایط عادی هم که نماز جمعه برگزار میشه همیشه همین اصولگراها هستن که صفوف نماز جمعه رو تشکیل میدن و اینطور چیزا هیچ ربطی به دسته بندی سیاسی نداره

0
0
پاسخ
1394-03-08 06:20
حسنی

با توجه به آزمون ارشد دانشگاه آزاد در این روز متاسفانه امکان حضور نداشتمبسیار اندوهگینم، ای کاش برنامه های دیگری هم برای عموم برگزار گردد.

0
0
پاسخ
1394-03-08 12:37
محمد علی

در طی مسیر یک گاو بزرگ در ابتدای مسیر مصلی گرگان جلوی پای نوه حضرت امام قربانی شد و در ادامه هر 30 متر یک گوسفند نیز ذبح می شد . یکی از افراد حاضر در جمعیت می گفت : اکبر چکار کرده !جمعیت نسبتا خوبی برای مراسم گرامیداشت ارتحال به استقبال نوه امام(ره) آمده است .خداییش این جوری خبر نوشتن درستهمن تو جمعیت بودم اولا عکس این مدلی به قول گرگانیا چپرو از گاو خیلی زشته دوما من که هر 30 قدم یک گوسفند ندیدم احتمالا شما تو مراسم دیگه ای بودیسوما خداییش ما که به سختی تو مصلی نشستیم خیلی ها هم داخل نیومدن حالا این اگه نسبتا خوبه نمی دونم ..... کا این رو هم به عنوان حاشیه می نوشتید که بعضی دوستان در طی مراسم ا ز طریق وایبر متلک گویی می کردندوست عزیز ما گرگانیها مهمان نوازیم یادت نره حالا گذشته از این امیدوارم در پیش گاه خدا که هیچ پیش این 175 شهید غواص شر منده نشیمیک دوست قدیمی

0
0
پاسخ
1394-03-09 05:03
عباس خالقی

ای کاش ایشان بجای سفرهای پرهزینه استانی به وضع خانواده امام راحل رسیدگی می کردند مثلا در مورد نعیما با پدر و مادرش صحبت می کردند .

0
0
پاسخ
1394-03-09 06:42
محمد

مردم گلستان از اول هم مشی اصلاح طلبی داشته و دارند و خیلی این استقبال رو نمیشه جدی گرفت و دال بر کشور دانست ابن مشی اصلاح طلبی شان نشات گرفته از بعضی افراد و چهره های خاص است که یه جورایی گویا به جان ملت افتاده و اشرفی گری در انها بیداد می کند

0
0
پاسخ
1394-03-27 07:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.