1394-02-15 09:46
1319
1
14260
جلیلی در دیدار با خانواده شهید حاجی‎حتملو:

شهیدان چهره تزویر آمریکا و اسرائیل را به دنیا نشان می‎دهند

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: شهدایی که امروز در راه مبارزه علیه باطل به شهادت می‎رسند یک گام بزرگ در صحنه جهانی برمی‎دارند، در حقیقت شهیدان چهره تزویر آمریکا و اسرائیل را به دنیا نشان می‎دهند.

به گزارش گلستان ما، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سیداحسان حاجی‎حتملو «شهید مدافع حرم» در شهرستان گرگان اظهار کرد: شهیدان با اهدای خون‎شان حقانیت اسلام را نشان می‎دهند و دروغ و تزویری که بر چهره دشمنان است برملا می‎کنند.

وی با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش الهی است، تصریح کرد: شهید شدن در مسیر حق و اهل‎بیت (ع) نشان می‎دهند که هنوز در باغ شهادت باز است اما افرادی خاص که دارای ویژگی‎های برجسته‎ای هستند می‎طلبد تا به توفیق نائل شده و راه سعادت را بپیمایند.

عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام افزود: شهید سیداحسان حتملو با دارا بودن خصایل و ویژگی‎های خوب توانسته در دوران جوانی به مقام شهادت دست پیدا کند.

جلیلی با اشاره به اینکه نظام سلطه با زیرپا گذاشتن حقوق بشر و ریختن خون افراد بی‌گناه فقط مدعی حقوق بشر است، بیان داشت: امروز دنیا می‎بیند که چه کسانی حامی تروریسم و چه کسانی در تقابل جدی با تروریسم هستند.

وی افزود: شهدایی همچون سیداحسان حاجی‎حتملو رسالت بزرگ‎شان این است که چهره واقعی تزویر آمریکا و اسرائیل را به تمام مردم دنیا نشان دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه افتخار بزرگی نصیب شهیدان شده است، بیان داشت: بعد از حادثه کربلا هزاران و بلکه میلیون‎ها نفر همیشه حسرت می‎خوردند که ای کاش در صحنه کربلا حضور داشتند تا از حرم امام حسین (ع) دفاع کنند لذا کسانی که در این مسیر توفیق پیدا کردند افتخار بزرگی نصیب‎شان شده است و با این عمل ارادت خویش را به اهل‎بیت (ع) نشان دادند.

جلیلی با تاکید بر اینکه شهدا پایبندی خود را نسبت به ارزش‎های انقلاب اسلامی با تقدیم خون خود اثبات کردند، ابراز داشت: شهادت در مسیر حق نشان می‎دهد که دفاع از حق و حقیقت برای شهدا یک رویکرد و آرزوی شعاری نبوده است.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهید سیداحسان حاجی‎حتملو رسیدن به جایگاه رفیع شهادت این فرزند برومند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: تربیت چنین فرزندان شایسته‎ای برای انقلاب اسلامی تحسین‎برانگیز است، بنا به فرمایش قرآن‌کریم «مپندارید که شهدا مرده‎اند بلکه آنها زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می‎خورند»./ فارس

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ناشناس

یادوخاطر شهیدان مدافع حرم سردار شهید حبیب الله پور وشهید سید احسان حاجی حتملو و شیر سامرا شهید والامقام مهدی نوروزی بخیر

0
0
پاسخ
1394-02-15 17:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.