1394-01-05 13:17
1540
0
12406
نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی:

باطن شعار سال 94 بر روی حفظ وحدت ملی تاکید دارد/ دولت احترام منتقدان را نگه دارد

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با موضع گیری هایمان باعث تضعیف دولت شویم و دولت هم لازم است به منتقدان خودش که آنها هم از دلسوزان نظام هستند، احترام بگذارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیتر آزاد، رضا صابری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همانطور که از باطن شعار سال 94 که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده بر می آید، این است که مهمترین ضرورت کشورمان این است که ما باید وحدت ملی یمان را حفظ کنیم که ما در سایه همین وحدت ملی به خیلی از توطئه هایی که از سمت دشمنان به نظام جمهوری اسلامی وارد می شود، قطعا غلبه خواهیم کرد.

وی افزود: تحت تاثیر برخی از مسائلی که در کشورمان اهمیت پیدا کرده بود، این شائبه به وجود می آمد که در کشور به سمت یک نوع تفکرات دو دسته گی حرکت خواهیم کرد و این قاعدتا به نفع نظام جمهوری اسلامی نبود و به همین دلیل شعار سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و مزبانی، به ما این وظیفه را تکلیف می کنند که در سال 94 تمام تفکراتمان را به سمت مسائل ملی یمان هدایت کنیم.

صابری خاطرنشان کرد: ما باید به دولت کنیم تا در این شرایط اقتصادی که قرار گرفتیم، بتواند نیازهای جامعه را تامین کند و نباید با موضع گیری هایمان باعث تضعیف دولت شویم و از طرف دیگر هم دولت لازم است به منتقدان خودش که آنها هم از دلسوزان نظام هستند، احترام بگذارد و نظرات آنها را فراگیرد و از موضع تحقیر به آنها نگاه نکند.

وی اذعان داشت: ما مسئولین جامعه اگر به سمت ملت حرکت کنیم، در داخل کشور یک ظرفیت بزرگی وجود دارد که می توانیم به تمامی مشکلات، از جمله مشکلات اقتصادی که برای دولت مهم شده پیروز شویم.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی درپایان تصریح کرد: ان شالله سال 1394 سالی خواهد شد که همه ما به سمت الگویی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده که آنها هم اقتصادی مقاومتی و حل مشکلات به وسیله توانمندی های داخلی است حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.