1393-12-07 15:07
1681
2
11117
رئیس دانشگاه پیام نور گنبد:

سیاست زدگی گریبان همه را گرفته است

رئیس دانشگاه پیام نور گنبد کاووس در خصوص فعالیت سیاسی مدیرکل محیط زیست گفت: این سیاست زدگی گریبان همه را گرفته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ علیرضا قربانی رئیس دانشگاه پیام نور گنبد کاووس در جمع خبرنگاران در خصوص حضور معصومه ابتکار در افتتاحیه انجمن منحله اسلامی دانشگاه شریف گفت: یک آفتی که در کشور ما وجود دارد بحث سیاست زدگی است مشکلی که گریبان گیر همه را گرفته است.

وی سیاست زدگی را آسیب رسان خواند و ابرازداشت: حاکمیت خطوط قرمزی را مشخص کرده که نباید آن را نادیده گرفت.

قربانی تصریح کرد: هر کسی که مسئولیتی بر عهده می گیرد باید در همان حوزه فعالیت کند در این صورت است که می تواند آن حوزه را در مسیر درست هدایت کند که در غیر این صورت بیت المال هدر رفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس بر شایسته سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و اذعان داشت: نباید کاسه داغ تر از آش شد و نگاه سیستمی را در هر مسئولیتی که در آن قرار داریم پیاده سازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معذب

رییس دانشگاه پیام نور گنبد وقتی معلوم نبود کجا بود معصومه ابتکار داشت جلوی دوربین ها جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی می کرد. ابتکار هم اشتباه می کند ولی بهتر است افرادی مانند ابتکار را کسانی نقد کنند که هم وزن او باشند.

0
0
پاسخ
1393-12-07 18:55
زهرا

دوست عزیز,اولا با این منطقی که شما داری ما مردم عادی نبایدهیچ مسئولی رو نقد کنیم چون هم وزن انها نیستیم البته با معیارهای شما,ثانیا این اقا حرف حق رو گفته و الان هم دارن باتمام توان به این مملکت خدمت می کنه و نقد کردن کوچکترین حقی که داره.

0
0
پاسخ
1393-12-09 21:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.