1398-02-14 08:12
1474
0
62994
از شایعه تا واقعیت یک خبر؛

رئیس جهاد کشاورزی کلاله: مرگ میش و قوچ های پارک ملی گلستان ربطی به سم پاشی ندارد + واکنش کاربران

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کلاله گفت: مرگ قوچ ها و میش ها که در دهم و یازدهم فروردین اتفاق افتاد، ربطی به سم پاشی ملخ ها ندارد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، خبری مبنی بر تلف شدن 230 میش و قوچ که البته به گفته مسئولین 160 راس بوده، در این سایت با تصاویر و فیلم منتشر شد.

در این خبر به جزئیات علت مرگ این پازن ها اشاره ای نشد و تلاش شد قبل از هر نوع پیش داوری، علت از سوی مسئولین و پس از آزمایشات اعلام شود.


بیشتر بخوانید:

تلف شدن بیش از 230 میش و قوچ در پارک ملی گلستان+ فیلم و تصاویر دلخراش


اما اخیرا شاهد انتشار مطلبی با فیلم منتشر شده از این سایت و کانال مبنی بر اینکه سم پاشی ملخ هاعلت مرگ این پازن ها بوده است، بودیم؛ در حالی که به هیچ عنوان این پیش داوری از سوی این سایت انجام نگرفته است و استفاده از فیلم این سایت با متن هدف دار موجب ایجاد این نگرش که این سایت این پیش داوری را کرده است، شد.

با این تفاسیر علی علیزاده رئیس جهادکشاورزی شهرستان کلاله در واکنش به این مطلب گفت: مرگ قوچ ها و میش ها که در دهم و یازدهم فروردین اتفاق افتاد، ربطی به سم پاشی ملخ ها ندارد.

همچنین حساسیت این اتفاق باعث واکنش برخی دوستداران محیط زیست شد تا جایی که ایجاد ارتباط آنها از اقصی کشور با مدیریت این سایت و کانال برای جویا شدن علت این اتفاق، نتیجه آن بود.

kalalekhabar_ir_1.jpg

 

kalalekhabar_ir_2.jpg

 

kalalekhabar_ir_3.jpg

 

kalalekhabar_ir_4.jpg

 

kalalekhabar_ir_5.jpg

 

kalalekhabar_ir_6.jpg

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.