1398-02-04 10:55
783
0
62776
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان:

کامیون،جان دختر 9 ساله گلستانی را گرفت

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اعلام کرد که براثر برخورد یک دستگاه کامیون با دختر بچه 9 ساله در سه راهی روستای مرزی دده اولوم در مسیر جاده گنبدکاووس - مراوه تپه، این کودک در دم جان باخت.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دراین حادثه که عصر دیروز رخ داد، این کودک پس از پیاده شدن از مینی بوس و هنگام عبور از عرض جاده با کامیون عبوری برخورد و فوت کرده است.

وی افزود: جسد این کودک که بهاره نام داشت توسط اورژانس 115 به سردخانه بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شد و مینی بوس و کامیون نیز تا روشن شدن وضعیت به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ سراوانی همچنین از کشف مقدار 814 گرم تریاک از فردی که در روستای هوتن از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس اقدام به فروش مواد مخدر می کرد، خبر داد و گفت: این مواد با دستور مقام قضایی از بازرسی منزل متهم کشف و ضبط شد.

وی همچنین اضافه کرد: با تلاش ماموران مرزبانی دو سارقی که در شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس اقدام به سرقت دو درب آلومینیومی از یک واحد آموزشی در این شهر کرده بودند، در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

به گفته سرهنگ سراوانی، درب های سرقت شده نیز با تنظیم صورت جلسه به مدیر واحد آموزشی تحویل داده شد.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.