1397-08-25 10:12
1386
1
58776
در جمع خبرنگاران؛

مقصران تصادف مرگبار مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند

رئیس پلیس راه گلستان گفت: راننده سواری به علت عدم رعایت حق تقدم، راننده تانکر به دلیل عدم توجه کافی به جلو و مسئولان راه برای قصور در احداث دوربرگردان ایمن، مقصران حادثه تصادف دیروز گرگان شناخته شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ علی عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت جان‌باختن مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی در یک سانحه رانندگی در استان گلستان اظهارداشت: بررسی‌های لازم برای معرفی مقصر یا مقصران این حادثه تلخ انجام شده است.

وی افزود: علت تصادف عصر دیروز در ورودی غربی گرگان ( تقاطع لُردگاز) که منجر به فوت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور شد، ترکیب و تقارن 3 عامل مشترک در این حادثه نقش داشتند.

وی در معرفی مقصران این حادثه گفت: نخستین علت، بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری تویوتا لندکروز به علت عدم رعایت حق تقدم عبور هنگام دور زدن (نقض ماده 140 آیین‌نامه راهنمایی و ‌رانندگی)، دومین علت، عدم توجه کافی به جلو از جانب راننده تریلی نفتکش (نقض ماده 180 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی) و ‌سومین علت مربوط به قصور مسئولان راه برای احداث دوربرگردان ایمن یا تقاطع غیرهمسطح  در این نقطه بوده است.

گفتنی است، در این تصادف روز گذشته یک دستگاه خودروی لندکروز با تریلی نفت‌کش مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور که در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان او را همراهی می‌کردند، جان خود را از دست دادند و مدیرکل استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به شدت زخمی شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.