1397-08-18 07:03
1353
0
58569
طی روزهای اخیر :

مهمترین رویدادهای حادث شده در استان گلستان

غرق شدن دو کودک در بندرگز ، انفجار در بندرترکمن ، دو کشته در تصادف آق قلا  ، فوت یک پاراگلایدرسوار در رامیان ، پیدا شدن افراد گرفتار در ارتفاعات علی آباد کتول از جمله حوادث مهم استان طی روزهای اخیر بود .

به گزارش گلستان ما ؛ طی روزهای گذشته حوادث تلخی در استان گلستان رخ داد که با هم مرور می کنیم .

غرق شدن دو کودک در بندرگز

سرپرست فوریت های پزشکی گلستان از غرق شدن دو کودک در آبگیر در بندرگز خبر داد. علیرضا کمال غریبی اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه گزارشی مبنی بر غرق شدن دو پسر چهار و هفت ساله در آبگیر (چاله آب) به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد ، بعد از اطلاع رسانی، نیروهای اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند اما به گفته شاهدان کودکان زمان زیادی را در آب مانده و غرق شده بودند ، این دو کودک که هر دو از اهالی یک خانواده هستند به بیمارستان شهدای بندرگز منتقل کردند اما آن ها از قبل فوت کرده بودند.

انفجار در بندرترکمن

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرترکمن گفت: انفجار منزل مسکونی در بندرترکمن یک مصدوم بر جای گذاشت. حمزه بسیم اظهار کرد: حدود ساعت ۱۱ پنجشنبه انفجار یک منزل مسکونی بر اثر نشست گاز در بندر ترکمن خیابان عمار ۱۵ اتفاق افتاد.در این حادثه یک دختر خردسال دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شد. بسیم با بیان این که این انفجار سبب تخریب خانه شده، ادامه داد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دو کشته در تصادف آق قلا

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: برخورد کامیون با پراید در آق قلا دو کشته بر جای گذاشت. سرهنگ علی عبدی گفت : بعدازظهر چهارشنبه در جاده انبارالوم آق قلا به گنبدکاووس یک کامیون به یک خودروی پراید برخورد کرد ؛ در این حادثه که به علت انحراف به چپ خودروی پراید روی داد، راننده و سرنشین آن ابتدا مجروح شدند اما به دلیل این که رهاسازی آن ها به علت جمع شدن خودروی پراید طول کشید، فوت کردند.

فوت یک پاراگلایدرسوار در رامیان

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: عصر روز پنجشنبه مرد ۵۵ ساله در منطقه شیشاب رامیان توسط پاراگلایدر سقوط کرد ؛ علیرضا کمال غریبی افزود:  بعد از اعلام حادثه اورژانس آمبولانس به محل حادثه اعزام و اقدامات حیاتی انجام شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت اما این فرد علی رغم تلاش های انجام شده فوت کرد.

پیدا شدن افراد گرفتار در ارتفاعات علی آباد کتول

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول از پیدا شدن افرادی که در ارتفاعات جنگل های شیرین آباد در راه مانده بودند، خبر داد. حسین شکی گفت : پس از اطلاع از در راه ماندن سرنشینان خودروی سواری پراید در جنگل های شیرین آباد منطقه زرین گل شهرستان علی آباد کتول، توسط آتش نشانی علی آباد کتول، در ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر چهارشنبه، بلافاصله تیم عملیاتی کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان علی آباد کتول به محل حادثه اعزام شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.