1396-12-25 15:02
1295
0
51691
ظهر امروز رخ داد؛

جوان ۲۰ ساله در "گل رامیان" غرق شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: امروز گزارشی مبنی بر غرق شدن جوان ۲۰ ساله در چشمه گل رامیان داشتیم که بلافاصله غواصان در محل حضور یافته و به دنبال پیدا کردن جنازه فرد هستند.

به گزارش گلستان ما، حسین احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره آخرین وضعیت جوان غرق شده در گل رامیان اظهار داشت: بحث‌های مربوط به غرق شدگی به مدیریت بحران و فدراسیون نجات و غریق شهرداری‌ها واگذار شده، اما از آنجایی که هلال احمر امکاناتی را در زمینه نجات سیلاب دارد، در این حوادث جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کند.

وی افزود: حوالی ساعت 13 با ندای امداد به شماره 112 تماس گرفته شد و افراد مستقر در مکان چشمه گل رامیان خبر از غرق‌شدگی پسر 20 ساله دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: بلافاصله چند نفر غواص به منطقه اعزام شدند و در تماسی از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر درخواست شد تا کارگاه غریق جستجو را در محل برای پیدا شدن پیکر غرق شده برگزار کند.

احمدی تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های امداد و نجات، آمبولانس، تجهیزات مورد نیاز در محل مستقر تا هر چه زودتر پیکر را پیدا کنند.

وی یادآور شد: چشمه گل رامیان دارای حوضچه عمیق است و  معمولا افرادی که آشنا به شنا نیستند، به خیال اینکه این حوض کم عمق است در آن شیرجه رفته و غرق می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: داخل این حوضچه عمیق و صخره‌ای است و در گذشته نیز گاهی اجساد پیدا نشدن که به علت گیر کردن به صخره‌ها بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.