1395-12-24 10:35
1589
0
36560
بامداد امروز؛

بی‌احتیاطی راننده کامیون جان 4 نفر را در گلستان گرفت

بی‌احتیاطی راننده کامیون در محور مواصلاتی شهرستان‌های گنبدکاووس به مینودشت، چهار نفر را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، ساعت سه و 40 دقیقه بامداد امروز در محور گنبدکاووس به مینودشت یک دستگاه کامیون در چهار کیلومتری شهرستان گنبدکاووس که از مینودشت به سمت گنبدکاووس در حرکت بوده، با نیت تخلیه بار چوب در کارخانه چوب منطقه اقدام به دور زدن بریدگی کرده است.

پس از اقدام دور زدن این راننده کامیون، یک دستگاه خودروی سمند که از مسیر گنبدکاووس به مینودشت در حال حرکت بوده است به کامیون برخورد کرده که بر اثر این حادثه یک خانم و سه نفر آقا که سرنشینان خودروی سمند بودند جان خود را از دست دادند.

همچنین بر اثر وقوع این حادثه یک نفر از آقایان که سرنشین راننده سمند بوده نیز مجروح شده و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد و در حال حاضر در اتاق عمل، اقدامات درمانی برای وی در حال انجام است.

علی عبدی رئیس پلیس‌ راه استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گلستان در خصوص وقوع این حادثه اظهار کرد: علت وقوع این حادثه بی‌احتیاطی و عدم رعایت حق تقدم راننده کامیون بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به فوت و مجروح شدن سرنشینان خودروی سمند، بومی بودن سرنشینان و یا مسافر بودن آنها مشخص نیست اما پلاک خودروی سمند مربوط به تهران است و در حال حاضر اقدامات انتظامی برای تشخیص هویت فوت شدگان و فرد مجروح توسط پلیس در حال انجام است.

گفتنی است، طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه جاری در سطح جاده‌های استان گلستان اجرا می‌شود که این طرح تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و تمام نیروهای پلیس‌راه در سطح جاده‌های استان مستقر خواهند بود.

رزمایش طرح نوروزی پلیس نیز صبح فردا در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.