1395-12-02 18:57
1898
0
35543
در آستانه سال نو صورت گرفت؛

برگزاری فروش های فوق العاده نوروزی اصناف در بندرگز

در آستانه فرا رسیدن نوروز باستانی ایرانیان، طرح فروش فوق العاده کاسبان بندرگزی به واسطه جذب مشتری در این شهرستان از 10 اسفند آغاز می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره، در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز، فروش فوق العاده مغازه داران و فروشگاه های متعدد شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان آغاز می شود.

"محمد فیاضی" رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگز در خصوص اجرای این طرح در این شهرستان با بیان این مطلب که طرح نظارتی نوروز 96 در این شهرستان آغاز شده است، گفت: طرح نظارتی نوروز 1396 در این شهرستان با حضور مکرر بازرسان این اداره در بازار های این شهر اجرایی شده است.

وی در ادامه در خصوص فروش ویژه نوروزی در این شهرستان افزود: فروش فوق العاده نوروزی در این شهرستان از مورخ 10/12/95 لغایت 25/12/95 به مدت 15 روز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

"فیاضی" تصریح کرد: در این ایام، واحدهای مشمول، کالاها و خدمات خود را حداقل 15 درصد پایین تر از قیمت متعارف بازار به مشتریان عرضه خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز در پایان از اتحادیه و اتاق اصناف این شهرستان درخواست کرد که در ایام نزدیک به نوروز، بر نحوه فروش فوق العاده فروشگاه ها و بازار های این شهرستان نظارت نمایند و شکایات واصله را بررسی و سپس متخلفین را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، همه ساله با فرا رسیدن ایام نوروز، طرح فروش فوق العاده فروشگاهها و مغازه های شهرستان بندرگز برای فروش اجناس نوروزی نوروزی در این شهرستان پیاده سازی می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.