1393-09-26 05:59
1625
2
7346

متهم پرونده اختلاس ۱۵ میلیارد تومانی گلستان ، محکوم شد

دادستان عمومی و انقلاب گرگان ،متهم پرونده اختلاس 15 میلیارد تومانی را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما ، ،حجت السلام سید مصطفی حقی ، دادستان مرکز استان گلستان با اعلام این خبر گفت : این فرد از سال ۸۶ شروع به اختلاس در استان کرده بود و در سایه ی کوتاهی مدیران یکی از بانک های استان به مدت ۵ سال به این کار ادامه داد .

حجت السلام و المسلمین حقی افزود : به دلیل ناکارآمدی بخش های نظارتی این بانک در نهایت پرونده ی این متهم ، سال ۹۱ با طرح شکایت از طرف مشتریان و شاکیان خصوصی در دادسرا مطرح شد و به دنبال طرح شکایت مردم ، مسئولان بانک مذکور هم اقدام به شکایت کردند.

وی با بیان این که در جریان رسیدگی به این پرونده ، زوایای تاریک این اختلاس بیش از پیش آشکار شد تصریح کرد : در بررسی های انجام شده علاوه بر فرد مختلس ، مسئول ارشد بانک مذکور نیز به دلیل نظارت ناکافی، مقصر شناخته شد.

به گفته ی دادستان مرکز استان ، پس از پایان تحقیقات و صدور قرار کیفری ، پرونده به دادگاه عمومی و انقلاب مرکز استان ارسال و در آنجا نیز رای محکومیت این فرد صادر شد.

وی تصریح کرد : اقدامات قاطع دستگاه قضایی در موارد اینچنینی ، بستر سوء استفاده ی فرصت طلبان را از بین می برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ulhn

کدام فرد ؟

0
0
پاسخ
1393-09-26 20:48
جعفري

حتما بازم ح- خ يا ن-ي يا ع-ص يا ض - ج يا هر كوفت و ذهر مار ديگه كه نبايد اسمشو بگنآخه اگه بگن براش بد ميشه ديگه بنده خدا آبروش ميره نه اينكه آدم متشخصيه!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1393-09-27 08:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.