1397-09-29 11:54
2011
0
59708
در پانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق گرگان عنوان شد؛

کدام مدیر خسارت از دست دادن بازارهای تجاری را پرداخت می کند

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان  گفت: به دلیل عدم پرداخت تعهدات به کشور ترکمنستان، موجب شده روابط با این کشور دچار مشکل شود، کدام مدیر خسارت از دست دادن بازارهای تجاری را پرداخت می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ چوپانی در پانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق گرگان در سال 97 ، ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، بیان کرد: طبق سفر وزیر راه و شهر سازی به استان گلستان مقرر شد جلسه ای با حضور اتاق تشکیل و راهکار های رفع مشکل سرمایه گذاری و خط عریض راه آهن اینچه برون بررسی شود، پیرو این دستور این جلسه تشکیل شد و انتظار داریم با عنایت به سیاست های غیر کار آمد راه آهن  و فرصت هایی که در این مدت  از بین رفته است، 300 هکتار زمین با حفظ مالکیت و زیر ساخت، در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد که تجهیزات لجستیک برای بارگیری و انتقال 35 هزار تن غلات توسط بخش خصوصی انجام شود.

علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: متاسفانه در برخی امور اجرایی نفوذهایی مشاهده می شود که تبعات آن گریبان گیر عموم مردم می شود، می بایست به این موضوع توجه بیشتری شود و مدیرانی که ترک فعل دارند برخورد جدی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: به دلیل عدم پرداخت تعهدات به کشور ترکمنستان، موجب شده روابط با این کشور دچار مشکل شود، کدام مدیر خسارت از دست دادن بازارهای تجاری را پرداخت می کند.

وی افزود: بعنوان نماینده بخش خصوصی این هشدار داده می شود که اگر در مورد ورود نهاده ها تدبیری اندیشیده نشود در آینده نزدیک دچار مشکل جدی خواهیم شد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خبر داد: خوشبختانه الزام آور بودن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تایید دادستانی کشور رسیده است./روابط عمومی اتاق بازرگانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.