1397-09-26 11:53
660
0
59606
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای گلستان:

شهرک حمل ونقل بار در گلستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان گلستان گفت: شهرک حمل ونقل بار در استان گلستان راه‌‎اندازی می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رانندگان گلستانی بسیار فعال هستند و در این میان مطالباتی هم دارند که این مطالبات به حق هم است و برای انسجام بخشیدن به فعالیت حمل ونقل کالا و بار تلاش داریم در استان گلستان شهرک حمل بار راه‎اندازی شود.

وی تصریح کرد: در استان گلستان با تعامل با تشکل‌های صنفی بسیاری از مشکلات را حل کردیم و برخی مشکلات نیز باید در سطح ملی حل شود که این کار در بخش توزیع لاستیک انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان گلستان خاطرنشان کرد: با تعامل با صنعت، معدن و تجارت استان گلستان 15 مرکز برای ارائه حواله لاستیک در استان راه‌اندازی شد که تاکنون 11 هزار حلقه لاستیک توزیع شده و این کار استمرا دارد.

میقانی با اشاره به همت رانندگان گلستانی به حمل بار تاکیدکرد: 11 درصد امسال رشد را در حمل ونقل کالا و بار نسبت به پارسال داشتیم در گلستان سالانه 5.7 تا 6 میلیون تن بار از استان جابجا می‌شود و 5 میلیون تن هم وارد استان گلستان می‌شود و نشان می‌دهد وضعیت حمل بار در استان بسیار خوب است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‎ای استان گلستان اشاره‎ای هم به بخش‌های اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس هم خاطرنشان کرد: در بخش اتوبوس‌رانی سرمایه‌گذاری خوبی شده و ناوگان حمل ونقلی استان در این زمینه فعال است و تنها در بخش مینی‌بوس‌رانی مشکل داریم که باید این ناوگان نوسازی شود و دراین زمینه به اقدامات عملی و سرمایه‌گذاری در سطح ملی نیازمندیم.

وی در ادامه گفت: استان گلستان در رده‌بندی کشوری جزو استان‌های خوب رده‌بندی شده و با تعامل همه دستگاه‌ها باید وضعیت را بهبود ببخشیم.

میقانی درباره ایجاد شهرک حمل ونقل در استان گلستان هم خاطرنشان کرد: با همراهی دیگر دستگاه‌ها در گام نخست در شهرستان گرگان این شهرک ایجاد می‌شود و آن محل استقرار شرکت‌های حمل ونقل بار با تعریف خاص است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان گلستان افزود: این شهرک در فضای 15 تا 20 هکتاری ساخته و در این شهرک کارها با نظم خاصی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.