1393-08-26 20:06
2238
0
5910
به واسطه فرا رسیدن دهه ایمنی راهها و مسئولیت های ما برگزار شد :

برگزاری همایش حقوق مسافر در استان گلستان

همایش حقوق مسافر استان گلستان با هماهنگی و حضور اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان و اهتمام تشکل های صنفی بخش مسافربری استان برگزار شد .

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری کاسب امین، این همایش با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، استانداری، فرمانداری،مدیر کل معاونین و کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری گرگان، مدیران تشکل ها و شرکتهای حمل و نقل جاده ای مسافر، رانندگان و برخی مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان برگزار شد؛ مهندس مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در همایش گفت: این همایش برای دومین بار است که با مشارکت و حضور تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای مسافر و در راستای ارتقاء سطح خدمات و ایجاد انگیزه در بین مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد سفری ایمن و بدون دغدغه برگزار شده و اولویت اصلی آن جلب رضایت و اطمینان مسافران و بهره برداران بخش می باشد.

وی در خصوص اهداف این همایش اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این چنین همایشی این است که رانندگان بدانند که حق با مشتری است و این میسر نمی شود مگر در رفتار رانندگان و مهمانداران که در طول سفر با مسافرین ارتباط مستقیم دارند و نظر مردم راجع به سفر ایمن، مطمئن و روان منوط به این مقوله رفتاری است .
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان افزود: دهه ایمنی راهها از ۱۴ آبان شروع شده و تا ۲۵ آبان ادامه دارد و هدف از این نامگذاری ایجاد حساسیت بین تمامی مردم در رعایت قوانین می باشدکه لازم است هر فردی و با هر جایگاهی در ایجاد نظم و ایمنی احساس مسئولیت نموده و اهتمام ورزد.

در ادامه آقای شعبانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم به اهمیت بخش حمل و نقل و مسئولیت بالای این بخش در جلوگیری از حوادث و جرائم اشاراتی نموده و افزود رعایت قوانین علاوه ایجاد مصونیت باری خود شخص برای دیگران نیز امنیت در پی خواهد داشت که این امر مستلزم افزایش آگاهی و علم مردم از حقوق خود می باشد .

در پایان جلسه از زحمات و تلاش فعالان عرصه حمل و نقل استان در بخش مسافر و همچنین از بازماندگان حادثه دیده در سوانح رانندگی با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.