1397-08-05 15:57
543
0
58219
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گرگان مطرح کرد:

ایجاد بستر مناسب برای کسب مهارت های فنی برای دانشجویان دانشگاه آزاد گرگان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از راه اندازی مرکز ارتقاء شایستگی های مهارت های دانشجویی در این دانشگاه خبرداد.

به گزارش گلستان ما، دکتر «مازیار احمدی گلسفیدی» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای انجام رسالت دانشگاه ها بویژه دانشگاه های نسل سوم و چهارم در زمینه کارآفرینی برای دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تفاهم نامه ای را با سازمان فنی حرفه ای استان گلستان منعقد کرد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه، از پتانسیل و امکانات سازمان فنی حرفه ای استفاده و در دانشگاه مکانی را به عنوان مرکز ارتقاء شایستگی های مهارت های دانشجویی راه اندازی کردیم.

احمدی با بیان اینکه دانشجویان در حین انجام تحصیل خود می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند، تصریح کرد: دانشجویان می توانند از طریق مراجعه به مسئول مربوطه یا سایت، لیست دورهای مختلف اعم از تعمیرات موبایل، برق خودرو، سیم کشی ساختمان، خیاطی، آشپزی و غیره را مشاهده و بر اساس علاقه خود دوره کاملا حرفه ای را سپری و در پایان گواهی نامه بین المللی اخذ کنند.

وی گفت: دانشجو در پایان تحصیل، تنها یک فارغ التحصیل ساده نیست، بلکه می تواند از یک یا چند مهارتی که کسب کرده برای اشتغال زایی استفاده کند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: این دوره ها هزینه چندانی برای دانشجویان ندارد، آنها می توانند با هزینه کم، یک مهارت یا چند مهارت خوب را کسب کنند.

احمدی با اشاره به اینکه این اقدام یکی از گام های موثر در جهت کارآفرینی است، اظهار کرد: دانشگاه نباید فقط محل صدور مدرک باشد؛ پیش بینی می کنیم با استفاده از ظرفیت این مرکز تحول چشمگیری در زمینه اشتغالزایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.