1397-06-25 14:05
779
0
57016
مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان:

قیمت گوشت مرغ در استان گلستان به تعادل رسید

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در سطح استان، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ به تعادل رسیده است.

به گزارش گلستان ما، سعید حسن پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دو ماه گذشته بدلیل کاهش تولید گوشت مرغ در سطح کشور، فشار تولید بر روی چند استان از جمله گلستان بود. همچنین طی این مدت قیمت جهانی نهاده های مورد نیاز نیز افزایش پیدا کرده بود. به همین جهت و با افزایش قیمت گوشت مرغ ورود پیدا کردیم و عرضه مرغ منجمد را برای تعادل بخشی بازار استان آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته بدلیل افزایش جوجه ریزی در سطح استان های کشور و به دنبال آن افزایش تولید،‌ شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار بودیم.

حسن پور با بیان اینکه در حال حاضر قیمت مرغ در استان به تعادل رسیده است، افزود: توزیع مرغ منجمد در استان متوقف شد. در این مدت 500 تن گوشت مرغ منجمد توزیع شد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازارهای استان به 8000 تا 8300 تومان رسیده است. در یک ماه گذشته قیمت مرغ به 11 هزار و 500 تومان نیز رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته جهت تنظیم بازار اقلام ضروری، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای اساسی از جمله شکر،‌ برنج، گوشت مرغ گرم و گوشت قرمز منجمد با محوریت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت در گرگان برپا شد.

حسن پور افزود: گوشت مرغ گرم در این نمایشگاه با قیمت هر کیلوگرم 7600 تومان و گوشت قرمز منجمد وارداتی نیز با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان عرضه می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به عرضه بیش از 10 تن عرضه گوشت منجمد طی دو هفته اخیر، یادآور شد: توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوشت گرم گوسفندی وارداتی و همچنین گوشت مرغ در برخی از شهرستان ها نیز با محوریت فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای زیر قیمت بازار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ نیز در بازار روند کاهشی دارد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار همواره همکاری خوبی در جهت تنظیم بازار داشتند.

حسن پور در پایان گفت: تنظیم بازار جهادکشاورزی در زمان مناسبت ها و همچنین زمان هایی که در قیمت کالاهای اساسی التهاب وجود دارد،‌ ورود پیدا می کند. این ورود هم در زمان کاهش قیمت برای حمایت از تولید کننده و هم در زمان افزایش قیمت برای حمایت از مصرف کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.