1397-05-16 11:58
988
0
55884
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان گلستان:

21 هزار فقره وام قرض الحسنه به مردم گلستان اعطا شد/ در افق 1400 بانکداری ما صدردرصد الکترونیکی می شود

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان گلستان گفت: 21 هزار فقره تسهیلات تا کنون ثمره تلاش ما به مردم استان بوده و فقط در سال 96 حدود 8100 پرونده واریز وام داشتیم .

به گزارش گلستان ما؛ یاسر محمدی در جمع خبرنگاران گلستانی به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: بانک رسالت از سال 74 تحت عنوان صندوق قرض الحسنه در استان کرمان شروع بکار کرد و در سال 90 به عنوان اولین بانک خصوصی کشور به کار خود ادامه داد و امسال وارد سال ششم فعالیت خود شده است.

محمدی افزود: بانک های قرض الحسنه سودمحور نیستند و و از آن طرف به هیچ سپرده ای هم سود نمی دهیم ، ما نیز با شعار بانک اجتماعی با خدمات نوین به میدان آمده ایم .

وی تصریح کرد: سود سالیانه وام های ما 2 درصد است و به اهل تسنن و کسانی که شبهه داشته باشند صفر درصد وام می دهیم، هر چند خودمان بنا داریم به سمت تسهیلات صفر درصد برویم .

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان گلستان با اشاره به اینکه به هیچ شخص یا نهادی وابسته نبوده و کاملا خصوصی هستیم ، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که ما می دهیم آسان ، ارزان و شرعی است .

محمدی اضافه کرد: در استان گلستان چهار شعبه داریم که دو شعبه در گرگان و یک شعبه در گنبد و یکی هم کلاله وجود دارد و با روند الکترونیکی شدن و تعدیل نیرو شاید یکی از شعبات ما کم شود .

وی در ادامه با اشاره به تسهیلاتی که به مردم استان داده شد، گفت: 21 هزار فقره تسهیلات تا کنون ثمره تلاش ما به مردم استان بوده و فقط در سال 96 حدود 8100 پرونده واریز وام داشتیم .

محمدی تاکید کرد: 67 درصد تسهیلات ما را وام هایی بین 2 تا 12 میلیون تشکیل می دهد و در حال حاضر نیز وام مشکوک الوصول و معوقه نداریم .

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان گلستان افزود: افتخار داریم اولین بانکی هستیم که در حوزه قرض الحسنه به سمت بانکداری مدرن رفتیم و در افق 1400 بانکداری ما الکترونیکی و بدون حضور مشتری در شعبه خواهد بود .

محمدی یادآور شد: سامانه افتتاح حساب و خیلی از فعالیت های بانکی ما غیر حضوری و اینترنتی خواهد شد و این برای مشتریان یک فرصت است و در کنار این تلاش ها حدود 345 کانون همیاری داریم که از طریق آنها تسهیلات قرض الحسنه به مخاطبین هدف داده می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.