1397-04-01 09:47
607
0
54564
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال 1397 استان گلستان برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال 1397 در گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ "سعید مازندرانی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال97 از 24 خرداد آغاز شد و تعاونی‌های سراسر استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: شرکت‌های تعاونی در همه گرایش‌ها تا 16 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به تارنمای جشنواره به آدرس  www.taavonibartar.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مازندرانی هدف از این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه اعلام و تصریح کرد: معرفی توانمندی‌های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.

3343

وی اظهار داشت: سیزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر که شامل 22 گرایش تعاونی و 3 گرایش اتحادیه است در هفته دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: زمان داوری برای انتخاب تعاونی های برتر، هفته آخر تیرماه است و بازدید از تعاونی‌های واجد شرایط و اعلام نتایج نیز در مردادماه اعلام خواهد شد.

مازندرانی اظهار کرد: بیش از 11 هزار تعاونی در استان گلستان ثبت شده که می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.