1397-03-29 15:02
1064
0
54474
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

صدور روادید به قزاقستان تسهیل شود

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که صدور روادید به کشور قزاقستان تسهیل گردد اظهار کرد: خوشبختانه امنیت در جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است و فعالین اقتصادی کشور ها از جمله قزاقستان به راحتی می توانند در ایران سرمایه گذاری کنند و دولت نیز از این موضوع حمایت می کند.

به گزارش گلستان ما، "علی محمد چوپانی" رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در دیدار با سرکنسول جدید قزاقستان در استان گلستان گفت: انتظار است با مساعدت طرف قزاق، در صدور روادید تسهیل و برای بازرگانان ویزاهای طولانی شش ماهه و یکساله صادر شود.

وی افزود: جذب توریسم یک موضوع مهم است که باید دو طرف بیشتر به آن توجه کنند که در این راستا ظرفیت های خوبی وجود دارد که به عنوان نمونه، تاکسی دریایی ،نیز می تواند تاثیر قابل توجهی در این امر داشته باشد.

"چوپانی" اظهار داشت: خوشبختانه امنیت در جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است و فعالین اقتصادی کشور ها از جمله قزاقستان به راحتی می توانند در ایران سرمایه گذاری کنند و دولت نیز از این موضوع حمایت می کند.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان خاطر نشان کرد: با توجه به اشتراکات زیاد دو طرف، اتاق بعنوان پارلمان بخش خصوصی از توسعه روابط تجاری با قزاقستان استقبال و آن را تقویت می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.