1397-02-27 13:07
791
0
53517
رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی گلستان:

اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در بازار گلستان توزیع می‌شود

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: اقلام مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار در استان گلستان تامین شده و به زودی توزیع می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره توزیع اقلام ضروری در بازار اظهار داشت: امسال به منظور آرامش بازار و رفاه حال مردم اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان با   10تا15 درصد کمتر از قیمت بازار تهیه شده و به زودی توزیع می‌شود.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان گلستان تصریح کرد: این اقلام شامل گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، شکر، روغن، تخم‌مرغ و برنج خواهد بود که بیش از 150 تن مرغ، 40 تن گوشت، 467 تن شکر و روغن و 30 تن تخم‌مرغ است و برنج هم با درخواست استان تامین می‌شود.

وی درباره قیمت این کالاها هم گفت: مرغ کیلویی 6200 تومان برای مصرف‌کنندگان، گوشت قرمز 23هزار تومان و قیمت شکر و روغن هم به زودی اعلام می‌شود.

حسن‌پور درباره نظارت بر عرضه این کالاها هم تاکید کرد: دستگاه‌های متولی از جمله صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی بر عرضه این مواد نظارت می‌کنند تا توزیع‌کنندگان به قمیت مصوب به مردم عرضه کنند.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد: مردم از فروشگاه‌های مجاز خرید کنند و در صورت مشاهده تخلف در قیمت‌ها با شماره 124 تماس بگیرند و شکایات خود را مطرح کنند تا دستگاه‌های متولی رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.